امروز: پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 16 ذو القعدة 1445 | 2024-05-23
کد خبر: 311626 |
تاریخ انتشار : 07 مهر 1398 - 1:39 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر سرمربی رئال مادرید معتقد است تیمش بهتر از اتلتیکو بازی کرد و شایسته کسب سه امتیاز بود. به گزارش صلح خبر و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب در هفته هفتم لالیگا برابر اتلتیکو مادرید به تساوی بدون گل دست یافت. زین الدین زیدان پس از بازی […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

سرمربی رئال مادرید معتقد است تیمش بهتر از اتلتیکو بازی کرد و شایسته کسب سه امتیاز بود.

به گزارش صلح خبر و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب در هفته هفتم لالیگا برابر اتلتیکو مادرید به تساوی بدون گل دست یافت. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: از نتیجه خوشحال نیستم چون با توجه به قدرتی که صرف کردیم و تلاشی که کردیم شایسته نتیجه بهتری بودیم. ما خوب بازی کردیم و به خوبی موقعیت ساختیم. خیلی بد است که نتوانستیم پیروز شویم و تنها یک امتیاز به دست آوردیم.

سرمربی رئال مادرید افزود: ما موقعیت داشتیم. ضربه سر کریم بنزما هم یکی از آن ها بود. در خط حمله زهر دار نبودیم اما نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم. من از آن ها راضی هستم.

والورده در ترکیب اصلی مادرید برای داربی قرار گرفت. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: او خوب بازی کرد. همیشه خود را درگیر بازی می کند. او بهتر شده است. من تصمیم گرفتم در ترکیب اصلی باشد. خوب بازی کرد و دلیل تعویضش داشتن مشکل جسمانی بود. از عملکردش راضی هستم.

زیدان درباره اتلتیکو گفت: عملکردمان از همه مهم تر است. اتلتیکو همیشه به همین شکل بازی می کند. گاهی اوقات دوست ندارید مالکیت توپ را در اختیار داشته باشید. ما باید برای خودمان خلق موقعیت می کردیم. از یک جهت مشکل داشتیم. به خاطر عملکردمان در این بازی خوشنودم. تیم حریف همیشه به این روش بازی می کند.

سرمربی رئال مادرید در پایان اظهار کرد: بازیکنان نیز از نتیجه راضی نیستند چون ما شایسته کسب سه امتیاز بودیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید