امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 443503 |
تاریخ انتشار : 26 خرداد 1400 - 9:05 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر هلال احمر فلسطین از زخمی شدن ۳۳ فلسطینی در جریان درگیری‌های روز سه شنبه در قدس اشغالی در جریان راهپیمایی تحریک‌آمیز موسوم به “رقص پرچم” خبر داد. به گزارش صلح خبر، به نقل از الجزیره، همزمان با برپایی راهپیمایی رقص پرچم توسط شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی مناطق […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

هلال احمر فلسطین از زخمی شدن ۳۳ فلسطینی در جریان درگیری‌های روز سه شنبه در قدس اشغالی در جریان راهپیمایی تحریک‌آمیز موسوم به “رقص پرچم” خبر داد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از الجزیره، همزمان با برپایی راهپیمایی رقص پرچم توسط شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی مناطق مختلف این شهر شاهد درگیری میان فلسطینیان و یهودیان تندرو بود.

در همین راستا هلال احمر فلسطین اعلام کرد شمار فلسطینی‌هایی که در این درگیری‌ها زخمی شدند به ۳۳ تن رسید.

عصر دوشنبه ، عمر بار لیو، وزیر جدید امنیت داخلی اسرائیل، پس از ارزیابی اوضاع با رهبران ارتش، سرویس امنیتی شین بت و پلیس، با برگزاری راهپیمایی “رقص پرچم‌ها” موافقت کرد.

“رقص پرچم ها” در واقع نوعی راهپیمایی است که در آن شرکت کنندگان با حمل پرچم‌های اسرائیل در مسیر مشخص شده(باب العمود، یکی از دروازه‌های بخش قدیمی قدس) می‌رقصند.

همزمان با این راهپیمایی در بخش قدیمی قدس، مقاومت فلسطین با ارسال بالن‌های آتش زا به شهرک های اطراف غزه به این اقدام تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها پاسخ داد.

از سوی دیگر شبکه عبری “کان” گزارش داد که اسرائیل در پیامی به اردن و تشکیلات خودگردان فلسطین در پی “راهپیمایی پرچم ها” اعلام کرده که نمی‌خواهد اوضاع قدس را تشدید کند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید