امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 438088 |
تاریخ انتشار : 01 خرداد 1400 - 8:47 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران همراه با رعد و برق در ۱۷ استان کشور طی امروز و فردا (۱ و ۲ خرداد) خبر داد. صادق ضیائیان در گفت و گو با صلح خبر اظهارکرد: طی ساعات بعد ازظهر امروز (۱ خرداد) در برخی […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران همراه با رعد و برق در ۱۷ استان کشور طی امروز و فردا (۱ و ۲ خرداد) خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت و گو با صلح خبر اظهارکرد: طی ساعات بعد ازظهر امروز (۱ خرداد) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی فردا (۲ خرداد) نیز بارش در مناطق ذکر شده تشدید می‌شود و علاوه بر این استان‌ها در برخی نقاط استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال خوزستان، شمال فارس، کرمان و غرب یزد نیز بارش خواهیم داشت.

ضیاییان با اشاره به اینکه در این مناطق طی روز دوشنبه (۳ خرداد) نیز بارش باران دور از انتظار نیست، اظهارکرد: طی روز سه‌شنبه (۴ خرداد) در شمال غرب استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و طی روز چهارشنبه (۵ خرداد) نیز در شمال غرب و سواحل غربی و مرکزی خزر وقوع رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی امروز (۱ خرداد) در منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک خواهیم داشت، گفت: طی امروز و فردا در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر احتمال وقوع پدیده گرد و خاک وجود دارد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲ خرداد) قسمتی ابری، در بعد ازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد همراه با رگبار و رعد و برق و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۳ خرداد) نیز کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر همراه با افزایش باد و احتمال رگبار باران و با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید