امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 302275 |
تاریخ انتشار : 28 مرداد 1398 - 9:03 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر شهردار تهران به همراه معاون کل وزارت بهداشت، رییس کل سازمان نظام پزشکی و جمعی از پزشکان در راستای حمایت از هوای سالم و در آستانه روز پزشک، از میدان توحید تا درمانگاه شهرداری منطقه 6 را رکاب زدند. به گزارش صلح خبر، امروز دوشنبه با توجه به تعطیلی […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

شهردار تهران به همراه معاون کل وزارت بهداشت، رییس کل سازمان نظام پزشکی و جمعی از پزشکان در راستای حمایت از هوای سالم و در آستانه روز پزشک، از میدان توحید تا درمانگاه شهرداری منطقه 6 را رکاب زدند.

به گزارش صلح خبر، امروز دوشنبه با توجه به تعطیلی فردا شهردار تهران برای افتتاح مرکز درمانی شهرداری تهران به همراه جمعی از پزشکان، معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان نظام پزشکی کشور با استفاده از دوچرخه در محل افتتاح این پروژه حاضر شدند به این ترتیب پزشکان در آستانه روز پزشک، شهردار تهران را در روز سه‌شنبه‌های بدون خودرو همراهی کردند.

پیروز حناچی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از کلینیک تخصصی آنکولوژی و خون مرکز بهداشتی – درمانی منطقه 6 شهرداری تهران، گفت: امروز با همکاران پزشکی خود، معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان نظام پزشکی کشور با توجه به تعطیلی فردا با دوچرخه رکاب زدیم تا در مراسم افتتاح این مرکز درمانی حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: این مرکز یکی از مراکز درمانی است که بازسازی شده است و امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تهران بار دیگر با اشاره به حضور خود در این مرکز با دوچرخه به همراه معاون وزیر بهداشت، گفت: یکی از اهدافی که در مسیر ترغیب مردم برای استفاده از دوچرخه دنبال می‌کنیم، سلامت جامعه است. همه می‌دانیم که وضعیت سلامت جامعه به دلیل چاقی، دیابت، فشار خون و … مناسب نیست و علت اصلی آن نیز کم‌تحرکی افراد جامعه است.

وی ادامه داد: بی‌تردید اگر با استفاده از دوچرخه حتی یک خودروی تک‌سرنشین کم شود، قطعا تاثیر مطلوبی خواهد داشت و از سوی دیگر بی‌تردید بهره‌گیری از دوچرخه قطعا در آلودگی هوا و ترافیک تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید