امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 247451 |
تاریخ انتشار : 14 دی 1397 - 18:45 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر به گزارش صلح خبر به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا، در پیامی از خدمات شبانه روزی و صادقانه راهداران پر تلاش، برای انجام عملیات راهداری زمستانی در روزهای اخیر در محورهای مواصلاتی دارای بارش برف و باران، قدردانی کرد و گفت: تلاش راهداران […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

به گزارش صلح خبر به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا، در پیامی از خدمات شبانه روزی و صادقانه راهداران پر تلاش، برای انجام عملیات راهداری زمستانی در روزهای اخیر در محورهای مواصلاتی دارای بارش برف و باران، قدردانی کرد و گفت: تلاش راهداران در جهت رفع انسداد محورها و جلوگیری از یخ زدگی، لغزندگی و ایجاد تردد ایمن و روان در محورهای مواصلاتی اعم از آزادراهی، بزرگراهی بین شهری و روستایی قابل تقدیر است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه افزود: استانهای تهران، البرز، مازندران، اصفهان، لرستان، مرکزی، گیلان، کردستان، قم، قزوین، زنجان، سمنان، فارس، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و آذربایجان غربی، متأثر از بارش برف و کولاک بوده است که با تلاش شبانه روزی راهداران با محوریت روان‌سازی جاده‌ها برای تردد ایمن مسافران جاده‌ای، راهداری زمستانی در این جاده‌ها انجام شده است و همچنان این تلاش‌ها با آماده‌باش کامل نیروهای راهداری، ادامه دارد.

حسن‌نیا بیان داشت: تمامی نیروهای راهداری در استان‌های یاد شده و همچنین استان‌های معین، برای عملیات راهداری زمستانی و برقراری تردد ایمن و روان، از روز سه شنبه در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی گفت: از ابتدای بارش در این استان‌ها، مجموع نیروهای راهدار درگیر ۳۵۷۰ و مجموع دستگاه ماشین‌آلات درگیر ۲۰۳۲ بوده که ۶۹ هزار و ۹۹۶ کیلومتر باند، برف‌روبی و مجموع شن و نمک مصرفی ۳۲ هزار و ۷۷۶ تن بوده است.

رئیس سازمان راهداری با بیان اینکه در این میان، ۳۱۷ مقطع ریزش‌برداری شده و ۱۰۰ لیتر محلول یخ زدا مصرف شده است،  تصریح کرد: ۲۲۳ نفر مسافرین اسکان و کمک‌رسانی به ۶۳۲ دستگاه خودرو انجام شده است.

کد خبر 4503873

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید