امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 542670 |
تاریخ انتشار : 05 اردیبهشت 1403 - 13:07 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه صلح خبر، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد. در ابتدای این دیدار کارگران در محضر رهبر انقلاب همخوانی داشتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار کارگران فرمودند: […]

به گزارش پایگاه صلح خبر، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.
در ابتدای این دیدار کارگران در محضر رهبر انقلاب همخوانی داشتند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار کارگران فرمودند: رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پُر می‌شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش دیگری از بیانات‌شان گفتند: تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید، وظیفه مهم مسوولین است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان فرمودند: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند؛ معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش دیگری از فرمایشات‌شان افزودند: یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند؛ نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشارها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد چون دل به کمک خارج از مرزها نبسته‌ است؛ این روحیه را باید تقویت کرد. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به لزوم رسیدگی به امنیت شغلی کارگران گفتند: امنیت شغلی، اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است؛ امنیت شغلی از وظایف مسئولین است؛ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلی کارخانه‌های بزرگ شدیم، به همت مسوولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه‌های تعطیل‌شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند. 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید