امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 311463 |
تاریخ انتشار : 06 مهر 1398 - 13:20 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر سینمای مدرن قشم، در حالی این روزها روزگا می گذراند که در حال پوست اندازی به فصل های خنک و البته پرمشتری است. سینمایی که سحر تهیه کنندگان فیلم های سینمایی و تاریخ اکران برخی فیلم ها تا چندی پیش، گیشه را از ریشه خفه کرده بود. یکی از […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

سالن سینما

سینمای مدرن قشم، در حالی این روزها روزگا می گذراند که در حال پوست اندازی به فصل های خنک و البته پرمشتری است. سینمایی که سحر تهیه کنندگان فیلم های سینمایی و تاریخ اکران برخی فیلم ها تا چندی پیش، گیشه را از ریشه خفه کرده بود.

یکی از طرفداران پرو پا قرص سینما در گفت و گو با صلح خبر، می گوید: به رغم امکانات فوق العاده سینمای جدید قشم، در دو سه ماه گذشته چندان فیلم قابل توجه و عمیقی بر پرده این سینما ننشسته است.

“آیدا صوفی” ادامه می دهد: اگر در کنار کیفیت صدا، موقعیت صندلی ها و تصویر مناسب، اکران بموقع و افزایش سانس های اکران رقم بخورد، عملا می توان از سایر ظرفیت ها همچون مدارس و مهدهای کودک برای آشتی دوباره مردم با سینما استفاده کرد.

مدیرسینما سنتر قشم و رییس انجمن سینماجوان سازمان منطقه آزاد قشم در این باره به صلح خبر، می گوید: در سال ۹۸، از برخی فیلم ها از جمله “متری شیش و نیم” استقبال فوق العاده ای شد به نحوی که چندین بار زمان اکران این فیلم تمدید شد.

“محمدحسین حاجی میرزا طهرانی” همچنین در خصوص استقبال نکردن تماشاچیان از فیلم های سینمایی می گوید: زمان اکران نامناسب برای نوع آب و هوای قشم و نبود بسیاری از سکنه در تابستان، فروش را حتی تا زیر ۵ میلیون ریال برای فیلم “جانان” رساند.

وی همچنین از اکران فیلم معمایی “ایده اصلی” در زمان نامناسب گفت و افزود که با درخواست های تماشاچیان مبنی بر اینکه در زمان اکران در جزیره نبوده اند، این فیلم دوباره بر پرده نقره ای نقش بست که این موضوع خود نشان از نقش زمان اکران در استقبال تماشاچیان سینما دارد.

مدیر سینمای سیتی سنتر قشم البته اظهار امیدواری کرده که با آغاز اکران فیلم های جدید در مهرماه از جمله “ردخون” و “پیلوت” که از فیلم های خوش ساخت سینمای ایران هستند، رونق دوباره به پرده سینمای قشم بازگردد.

وی همچنین از اکران فیلم های “مردی بدون سایه” و “شاه کش” خبر داد و اضافه کرد: با خنک تر شدن هوا و بازگشت بسیاری از ساکنین از تعطیلات تابستان انتظار می رود استقبال از فیلم های سینما افزایش یابد.

 حاجی میرزا طهرانی، زمان اکران نامناسب، کاهش سطح کیفی برخی فیلم ها و کم شدن کمک های بلیت سازمان منطقه آزاد قشم به صورت نیم بها را در کاهش فروش موثر دانست.

به گزارش صلح خبر، سینما سیتی سنتر قشم با ۲۷۶ نفر گنجایش، مدرنترین سینمای جنوب کشور است که اسفندماه ۹۷ به بهره برداری رسید.صندلی های این سینمای مدرن در حالی در قشم خاک می خورند که از مسئولین و مردم انتظار بیشتری برای حمایت از هنر هفتم می رود.

گزارش از نصیر عالیخانی، خبرنگار صلح خبر، منطقه خلیج فارس

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید