امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 314645 |
تاریخ انتشار : 20 مهر 1398 - 11:46 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۸۷ سارق، زورگیر و محکوم فراری در پایتخت خبر داد. به گزارش صلح خبر، سردار حسین رحیمی در اجرای چهارمین مرحله از طرح کاشف که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی پایتخت برگزار شد با اشاره به اجرای این طرح گفت: همکاران […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۸۷ سارق، زورگیر و محکوم فراری در پایتخت خبر داد.

به گزارش صلح خبر، سردار حسین رحیمی در اجرای چهارمین مرحله از طرح کاشف که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی پایتخت برگزار شد با اشاره به اجرای این طرح گفت: همکاران من پس از حدود یک ماه انجام کار اطلاعاتی و پلیسی و جمع آوری ادله و شواهد چهارمین مرحله از طرح کاشف را طی ۴۸ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآوردند که در جریان آن ۱۸۷ سارق  ، زورگیر و مجرم فراری دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۴۷ باند متلاشی شد گفت:  ۱۱ باند مربوط به سرقت به عنف نظیر زورگیری و کیف قاپی، ۱۵ باند مربوط به سرقت از منازل، ۱۰ باند مربوط به سرقت خودرو و لوازم خودرو و دو باند نیز مربوط به جعل و کلاهبرداری بودند.همچنین یک باند سه نفره که تهدید به اسیدپاشی کرده بودند از سوی ماموران دستگیر شدند.

رحیمی با بیان اینکه از میان ۱۸۷ متهم دستگیر شده ۱۱۹ نفر سابقه دستگیری دارند، گفت: افراد دستگیر شده در مجموع به بیش از 3000 فقره سرقت اعتراف کردند.

رحیمی با بیان این که تاکنون ۹ مالخر نیز در این طرح شناسایی و دستگیر شدند افزود: یکی از سارقانی که دراین طرح دستگیر شد به سرقت ۲۰۰ فقره موتور سیکلت اعتراف کرده است؛ یا در پرونده‌ای دیگر اعضای یک باند با شیوه سند نمره اقدام به فروش خودروهای مسروقه می‌کردند که تاکنون به ۴۴ فقره سرقت اعتراض کردند.

رحیمی درباره‌ی وضعیت دختربچه‌ی ۲۱  ماهه‌ای که اواخر تابستان امسال در منطقه قلعه نو شهر ری مفقود شد گفت: از همان ساعات اولیه اعلام خبر مفقودی این دختر بچه تیم‌های ویژه از پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه توقع داریم تا خانواده این دختربچه با پلیس همکاری بیشتری کنند خاطر نشان کرد: بررسی ها و سرنخ‌هایی که ما از این پرونده به دست آوردیم حاکی از آن است که بحث ربایش این دختربچه منتفی است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید