امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 121011 |
تاریخ انتشار : 23 آبان 1395 - 16:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛ رادوشوویچ: ۴ برابر اروپا از پرسپولیس پول می‌گیرم با تغییر تیم، شماره پیراهنت ضرب در ۲ شد و قراردادت هم نسبت به دبرسن مجارستان چهار برابر شد؟(با خنده) خوب ضرب می‌کنید! در تیم دبرسن من شماره «۲۲» را به تن می‌کردم و در پرسپولیس حالا شماره «۴۴» را در […]

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛

رادوشوویچ: ۴ برابر اروپا از پرسپولیس پول می‌گیرم

با تغییر تیم، شماره پیراهنت ضرب در ۲ شد و قراردادت هم نسبت به دبرسن مجارستان چهار برابر شد؟
(با خنده) خوب ضرب می‌کنید! در تیم دبرسن من شماره «۲۲» را به تن می‌کردم و در پرسپولیس حالا شماره «۴۴» را در اختیار دارم و بله درست می‌گویید قراردادم هم چهار برابر شده است. از دلایلی که باعث شد به پرسپولیس بروم حضور ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس که از تیم هایدوک او را می‌شناسم و البته پروفسور برانکو ایوانکوویچ، سرمربی این تیم بود. باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند (دارنده رکورد گینس برای پرتاب توپ تا ۸۵ متر) را درون دروازه‌اش دارد اما آن‌ها به دنبال دروازه‌بان باتجربه دیگری بودند و من را انتخاب کردند چون باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، جام‌حذفی و لیگ برتر ایران شرکت می‌کردند.

زندگی در تهران چطور است؟
کلاً زندگی آرامی در تهران داریم. ضمن اینکه انجمن کوچک کروات هم در باشگاه پرسپولیس داریم چون سرتن چوک، دستیار برانکو و مارکو استیلینوویچ، مربی بدنساز پرسپولیس هم حضور دارند. ایگور پراهیچ هم هست که برای نفت تهران بازی می‌کند. ما اغلب دور هم جمع می‌شویم و با هم شام می‌خوریم.

شرایط فوتبال ایران چطور است؟
در بازی‌های عادی معمولاً تا ۸۰ هزار هوادار در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند و زمانی که به دربی تهران می‌رسیم، صد هزار هوادار به ورزشگاه می‌آیند. بازیکنان ایران مستعد هستند و دستمزدهای خوبی هم دریافت می‌کنند، از این‌رو خیلی برای بازی در کشورهای دیگر جهان عجله‌ای ندارند.

در بازی با صنعت نفت هم درون دروازه پرسپولیس بودی و اجازه ندادی دروازه‌ات باز شود
در بازی با صنعت نفت، ۲ یا ۳ بار دروازه‌ام را از باز شدن نجات دادم و در نهایت بازی را بردیم و به صدرنشینی‌مان تداوم بخشیدیم و تماشاگران حاضر در ورزشگاه هم با شعار «رادو، رادو» من را مورد تشویق قرار دادند. این هم لقب جدید من است چون هواداران پرسپولیس نامم را مختصر کرده‌اند.

چطور پرسپولیس را برای ادامه فوتبالت انتخاب کردی؟
زمانی که متوجه شدم پرسپولیس من را می‌خواهد، به دوستم ماریو برکلیچا که در هایدوک بود زنگ زدم تا در مورد ایران تحقیق کنم. تا حدود زیادی از ایران شناخت پیدا کردم اما در مورد خونگرمی و مهربانی آن‌ها چیزی نمی‌دانستم که آن را هم با رفتن به ایران حس کردم. پیش از اینکه به پرسپولیس بروم به من می‌گفتند باشگاه تا چند ماه حقوق بازیکنان را پرداخت نمی‌کند و در واقع حقوق‌شان عقب می‌افتد اما تا به اینجا تمامی حقوقم را به طور مرتب دریافت کرده‌ام. باشگاه خانه‌ای در اختیار من قرار داده و حتی راننده شخصی دارم که این خوب است چون زمانی که در کرواسی و مجارستان بودم پلیس بارها متوقفم می‌کرد.

کمی هم از مشکلاتت در ایران بگو؟
در ایران زنان مجوز حضور در ورزشگاه‌ها را ندارند که پذیرفتن این موضوع برای همسرم، میرلا، سخت است. در برخی باشگاه‌ها مانند باشگاه نفت تهران بازیکنان باید خالکوبی‌های خود را بپوشانند، برای مثال دوستم، ایگور پراهیچ باید برای پوشاندن خالکوبی‌هایش پیراهن آستین بلند بپوشد. اخیراً زمانی که در زمین مجبور شدم پیراهنم را عوض کنم، پس از درآوردن پیراهنم، آن‌ها دوره‌ام کردند تا خالکوبی‌ام معلوم نشود. من به این موضوع احترام می‌گذارم.

43503

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید