امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 245744 |
تاریخ انتشار : 18 آذر 1397 - 2:00 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر به گزارش صلح خبر به نقل از وبگاه خبری هیل، در راستای تازه ترین عزل و نصبی که کاخ سفید پس از شکست جمهوریخواهان در انتخابات میان دوره ای کنگره در ماه نوامبر شاهد آن بود، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه اعلام کرد که «جان کلی» […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

به گزارش صلح خبر به نقل از وبگاه خبری هیل، در راستای تازه ترین عزل و نصبی که کاخ سفید پس از شکست جمهوریخواهان در انتخابات میان دوره ای کنگره در ماه نوامبر شاهد آن بود، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه اعلام کرد که «جان کلی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید اواخر سال میلادی جاری از سمت خود کناره گیری می کند.

جان کلی در ژوئیه ۲۰۱۷ برای نظم بخشیدن به وضعیت آشفته کاخ سفید از سوی ترامپ برگزیده شد. اما روابط آنها به تدریج رو به وخامت نهاد؛ زیرا رئیس جمهور با محدودیتهایی که این ژنرال بازنشسته نیروی دریایی سعی در وضع و اجرای آنها داشت؛ مخالف بود.

ترامپ روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید گفت که به احتمال زیاد ظرف «یک یا دو روز آینده»، فردی را بطور موقت به عنوان جانشین جان کلی انتخاب خواهد کرد.

ترامپ با قدردانی از خدمات رئیس کنونی ستاد کارکنان کاخ سفید گفت: «جان کلی در حال کناره گیری از مقام خود، و بازنشستگی  است. هرچند نمی دانم که می توانم بگویم بازنشستگی. اما او فردی فوق العاده است. جان کلی در پایان سال از مقام خود کناره گیری می کند».

گفتنی است «نیک آیرس» جمهوریخواه که در سمت رئیس کارکنان «مایک پنس» معاون رئیس جمهور فعالیت می کند، گزینه محتمل برای جانشینی جان کلی بشمار می رود.

کد خبر 4479752

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید