امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 348415 |
تاریخ انتشار : 29 اسفند 1398 - 18:56 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن نوروز و آغاز سال 1399 هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز (افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، عراق و ازبکستان) تبریک گفت. به گزارش صلح خبر، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام‌ها، با […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن نوروز و آغاز سال 1399 هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز (افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، عراق و ازبکستان) تبریک گفت.

به گزارش صلح خبر، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام‌ها، با تبریک و تهنیت آغاز سال 1399 هجری شمسی، فرا رسیدن نوروز باستانی، فصل شکوفایی زمین، اظهار داشت: نوروز، این سنت کهن و باشکوه، پیام‌آور عشق و مهرورزی است و بهار، دمیدن روح حیات در کالبد طبیعت، جلوه‌گری قدرت لایزال الهی و فصل نو شدن و هنگامه زدودن غبار یأس از تن و جان آدمیان است.

روحانی در این پیام افزوده است: نوروز امسال متأسفانه با ورود ویروس کرونا به ایران و بسیاری از کشورها همزمان شده و طبیعی است که به لحاظ ارتباط روزانه کشورهای ما با یکدیگر، نیاز به همکاری برای عبور از بحران ناشی از این ویروس خطرناک را بیش از گذشته ضروری ساخته است.

در پیام تبریک رئیس جمهور ایران به کشورهای حوزه تمدن نوروز تاکید شده است: مناسب است با تجمیع امکانات دارویی و درمانی، همدیگر را یاری کنیم تا با غلبه بر این ویروس مهاجم، جشن نوروز را به مراسم تأمین سلامت و برکت ملت‌های خود تبدیل کنیم.

رئیس جمهور در پایان این پیام نیز از خداوند متعال سلامتی و موفقیت برای مردم کشورهای حوزه تمدن نوروز آرزو کرده است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید