امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 350540 |
تاریخ انتشار : 12 فروردین 1399 - 7:53 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر صلح خبر/سیستان و بلوچستان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش سیستان و بلوچستان گفت: به تخلفات حوزه اصناف و بازار به صورت فوری رسیدگی و با متخلفان با قاطعیت برخورد می شود. مهدی اسماعیلی در گفت و گو با صلح خبر افزود: با توجه به اینکه طرح فاصله […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

صلح خبر/سیستان و بلوچستان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش سیستان و بلوچستان گفت: به تخلفات حوزه اصناف و بازار به صورت فوری رسیدگی و با متخلفان با قاطعیت برخورد می شود.

مهدی اسماعیلی در گفت و گو با صلح خبر افزود: با توجه به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در خاش با همکاری مردم و مسئولان در حال اجرا است، به متخلفان صنفی اجازه نمی دهیم که حقوق سایر شهروندان را پایمال کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش اظهار داشت: در روزهای گذشته افزون بر بیست واحد صنفی متخلف جریمه شده اند و این اقدام با قاطعیت همچنان تداوم دارد.

اسماعیلی ادامه داد: در اسفندماه سال گذشته 525 مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی شهرستان صورت پذیرفته که تعداد 35 فقره پرونده به ارزش حدود 509 میلیون ریال تشکیل که پرونده ها جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات ارسال گردیده، که عمده تخلفات صورت گرفته گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، کم فروشی وعدم درج قیمت می باشد. 

وی اظهار داشت: بیشترین اجناس مورد تخلف نفت گاز، میوه و تره بار، مرغ گوشتی زنده، آرد حمایتی و واحدهای خدماتی قالیشویی می باشند. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: شهروندان می توانند گزارشات تخلفات اقتصادی خودرا از طریق تلفن 124 به واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام نمایند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید