امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 364823 |
تاریخ انتشار : 28 خرداد 1399 - 13:02 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر فراخوان ایده هیات با موضوع اربعین و محدودیت‌ها منتشر شد. به گزارش صلح خبر به نقل از جامعه ایمانی مشعر، در این فراخوان آمده است: پدیده اربعین ظرفیت عظیمی است که مانور قدرت معنوی شیعیان و بلکه مسلمانان جهان را به نمایش گذاشته است. پیاده‌روی اربعین و اتفاقات حول […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

فراخوان ایده هیات با موضوع اربعین و محدودیت‌ها منتشر شد.

به گزارش صلح خبر به نقل از جامعه ایمانی مشعر، در این فراخوان آمده است: پدیده اربعین ظرفیت عظیمی است که مانور قدرت معنوی شیعیان و بلکه مسلمانان جهان را به نمایش گذاشته است. پیاده‌روی اربعین و اتفاقات حول آن نظم موجود در جهان که مبتنی بر ساختارهای عقلانیت اقتصادی است را به هم ریخته و فضای جدیدی را بوجود آورده است.
امسال و با توجه به شیوع ویروس کرونا احتمال عدم برگزاری این منسک دینی بالا است. اما یاد اربعین و این اتفاق بزرگ نباید از اذهان برود. از الان باید به فکر زنده نگه‌داشتن اربعین با توجه این شرایط پیش‌رو باشیم. شاید فکر و ایده که در ذهن شما جرقه می‌خورد منشأ آثار و برکات فراوانی باشد که به عنوان باقیات‌الصالحات برای شما ماندگار خواهد شد.
ایده خوب شما تکثیر خواهد شد و به تعداد عاملان به آن برای شما حسنه‌ای ثبت می‌شود پس امسال بجای قدم زدن در مسیر نورانی اربعین کمی در ساحت اندیشه قدم بزنید و خادم اندیشه‌ای اربعین شوید.

محورها:
اربعین و کرونا
اربعین و فصل‌گرما
اربعین و شرایط سیاسی اجتماعی عراق

جوایز:
۱۰ جایزه یک میلیون تومانی به ۱۰ ایده برتر به قید قرعه

مهلت ارسال آثار:
۳ تیرماه ۹۹ مصادف با ولادت حضرت معصومه علیهاالسلام.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید