امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 443812 |
تاریخ انتشار : 27 خرداد 1400 - 18:27 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر تیم مس کرمان در آخرین بازی خود در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا مقابل نماینده قطر شکست خورد. به گزارش صلح خبر، در آخرین روز از مرحله گروهی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا تیم مس کرمان مقابل الدحیل قطر قرار گرفت که این بازی با نتیجه ۲۹ […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

تیم مس کرمان در آخرین بازی خود در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا مقابل نماینده قطر شکست خورد.

به گزارش صلح خبر، در آخرین روز از مرحله گروهی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا تیم مس کرمان مقابل الدحیل قطر قرار گرفت که این بازی با نتیجه ۲۹ بر ۳۳ به سود نماینده قطر به پایان رسید. تیم مس با این شکست از صعود به جمع چهار تیم نخست بازماند و باید برای مقام پنجم و ششم مسابقه دهد.

شاگردان صادقی نیمه نخست این بازی را با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ به سود خود پایان دادند. افشین صادقی بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. او پیش از این نیز به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده بود.

مس کرمان در ۵ بازی خود در مرحله گروهی این مسابقات مقابل القطن یمن، الوحده عربستان و اوزبک ازبکستان به برتری و مقابل الکویت و الدحیل شکست خورد و با ۶ امتیاز در رده سوم گروه B ایستاد. 

تیم مس کرمان با ترکیب امید سرپوشی، ابوالفضل لطفی، سعید برهانی، امین کاظمی، وحید صادق شاه نشین، افشین صادقی، امیرحسین پسندی پور، حسین رحمتی، مسلم علی زلفی، محمدمهدی بهنام نیا، احسان ابویی، حسین جهانی، جلال کیانی، عارف طایی، یونس آثاری، سلامان بربط، مهدی بیجاری، شهاب صادق زاده در این مسابقات حضور دارد و حمید صادقی به عنوان‌ سرمربی، محسن اخگر مدیر فنی، فرید علیمرادی و دانیال امینایی مربی، علی ایرانمنش به عنوان بدنساز این تیم را هدایت می‌کنند.

شکست شاملی مقابل یاران برخورداری

در دیگر بازی این روز تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز مقابل تیم العربی قطر که دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران سعید برخورداری را به خدمت دارد  با حساب ۲۵ بر ۳۰ شکست خورد.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در هر ۴ دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات شکست خورد و با صفر امتیاز در رده پنجم گروهش ایستاد.

تیم شهید شاملی با ترکیب مجتبی حیدرپور، محمد صفری، محمد ایوبی، مهران رهنما، کاظم جمعه پورزاده، رضا شجاعی، محمدرضا اوره ای، بهشاد فاتحی، محمد قاسمی، فرزاد رستمی، علی کوه زاد، علی رحیمی و یونس بدیعی و سرمربیگری مهدی آزاد منجیری در این مسابقات حاضر شده است.

*رده‌بندی تیم‌های گروه A تاکنون:

العربی قطر ۸ امتیاز ۴ بازی
النجمه بحرین ۴ امتیاز ۳ بازی
المظهر عربستان ۴ امتیاز ۴ بازی
السالمیه کویت ۲ امتیاز ۳ بازی
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون صفر امتیاز ۴ بازی

*رده بندی تیم‌های گروه B تاکنون:

الدحیل قطر  ۱۰ امتیاز ۵ بازی
الکویت کویت ۸ امتیاز ۵ بازی
مس کرمان ایران  ۶ امتیاز ۵ بازی
الوحده عربستان ۲ امتیاز ۴ بازی
اوزبک ازبکستان ۲ امتیاز ۴ بازی
القطن یمن صفر امتیاز ۵ بازی

طبق برنامه این رقابت‌ها با پایان مرحله گروهی تیم ها روز جمعه، 28 خرداد، استراحت می کنند و مرحله بعد این رقابت ها روز شنبه برگزار خواهد شد. بر اساس فرمول رقابت ها دو تیم اول هر گروه به صورت ضربدری برای تعیین مقام های اول تا چهارم به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم ها سوم هر گروه برای تعیین مقام پنجم و ششم، تیم های چهارم هر گروه برای تعیین مقام های هفتم و هشتم و تیم های پنجم هر گروه برای تعیین مقام های نهم و دهم با هم رقابت خواهند کرد. تیم ششم گروه دو، به عنوان تیم یازدهم بیست و سومین دوره رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا معرفی خواهد شد.

مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا از ۲۲ خرداد در جده عربستان آغاز شد و تا ۳۱ خرداد ادامه دارد. ایران در این مسابقات دو نماینده دارد.

نتایج مسابقات روز پنج شنبه ۲۷ خرداد:

العربی قطر ۳۰ – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۵
الکویت ۳۹ – القطن یمن ۱۹
مس کرمان – الدحیل قطر 
الوحده عربستان – ازبک ازبکستان ساعت ۱۸.۳۰
النجمیه بحرین – السالمیه کویت ساعت ۲۰.۳۰

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید