امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 120471 |
تاریخ انتشار : 18 آبان 1395 - 15:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ محمدرضا عارف با حضور در  غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها درباره ضرورت اهتمام بیشتر دولت در ماه‌های باقیمانده تا پایان فعالیتش بر مسائل اقتصادی گفت:‌ امیدواریم دولت روندی که درسه سال و اندی گذشته داشته است را در ماه‌های آینده به صورت برجسته […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

محمدرضا عارف با حضور در  غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها درباره ضرورت اهتمام بیشتر دولت در ماه‌های باقیمانده تا پایان فعالیتش بر مسائل اقتصادی گفت:‌ امیدواریم دولت روندی که درسه سال و اندی گذشته داشته است را در ماه‌های آینده به صورت برجسته به خصوص در حوزه اقتصادی داشته باشد.

وی افزود: مردم امید دارند و باید به مشارکت تشویق شوند، البته مشکلات اقتصادی مردم را می دانیم اما اگر دولت بتواند دو تا سه طرح را در ماه‌های آینده عملیاتی کند زمینه مشارکت و حضور جدی مردم را خواهیم داشت.

رئیس مجمع نمایندگان تهران در رابطه با فعالیت‌های شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات آینده به ویژه انتخابات شوراها گفت:‌ خوشبختانه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با ارزیابی که داشتیم و با آسیب‌شناسی از فعالیت ها مجددا با سازوکار بهتری تشکیل شده و در جلسه اخیر نیز هیأت رئیسه شورا مشخص شدند.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان افزود:‌ بنابراین اولویت ما تصویب آیین نامه فعالیت استان ها است که امیدواریم هر چه سریعتر شوراهای استانی هم شکل بگیرند و طبیعتا بر روی هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برنامه ریزی خواهیم کرد.

عارف افزود:‌ قطعا اولین راهبرد ما تشویق مردم برای مشارکت است و به همه جریانات سیاسی هم توصیه حضور حداکثری را داریم.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: اعتقاد داریم که باید انتخابات پرشور و رقابتی برگزار شود و امیدواریم همان روندی که در انتخابات ۹۴ داشتیم در ۹۶ هم دنبال کنیم و حدالامکان در همه استان‌ها به یک لیست با اولویت زنان و جوانان برسیم.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید