امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 332054 |
تاریخ انتشار : 10 دی 1398 - 21:47 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار با آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به سفر رئیس جمهور به این استان، گفت: ان‌شاء الله در سفر روز چهارشنبه رئیس جمهور، تعدادی از پروژه‌های زیربنایی و توسعه‌ای استان افتتاح می‌شود و برای روند […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار با آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به سفر رئیس جمهور به این استان، گفت: ان‌شاء الله در سفر روز چهارشنبه رئیس جمهور، تعدادی از پروژه‌های زیربنایی و توسعه‌ای استان افتتاح می‌شود و برای روند پیشرفت و توسعه استان تصمیمات مهم و خوبی اتخاذ خواهد شد و دولت اصرار دارد همه تعهداتی که در سفرهای اول به استان‌ها از جمله استان اردبیل به مردم داده شده، تا پایان این دولت عملیاتی شود.

به گزارش صلح خبر، دکتر محمود واعظی ضمن بیان این مطلب تأکید کرد: به عهدی که با مردم داریم و تعهداتی که به مردم داده‌ایم، عمل می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای تحقق مطالبات اصلی مردم استان‌های کشور از جمله اردبیل به کار خواهیم گرفت.

رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل موضوع راه آهن اردبیل را یکی از مطالبات مهم و قدیمی مردم استان عنوان کرد که از سال‌های گذشته این موضوع عملیاتی نشده است.

دکتر واعظی افزود: رئیس جمهور تأکید دارد که باید به راه‌های استان توجه ویژه داشته باشیم و راه‌آهن اردبیل تا پایان 99 انجام شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور  اظهارداشت: یک هزار و 500 میلیارد تومان در سال‌های 98 و 99، به این پروژه مهم و زیربنایی که از مطالبات اصلی مردم است، اختصاص خواهد یافت.

دکتر واعظی همچنین به برگزاری جلسه با مدیران عامل بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی برای برقراری پیوند بین بخش خصوصی،‌ بانک‌ها و بخش دولتی برای کمک به توسعه و پیشرفت استان اردبیل اشاره کرد و گفت: استان اردبیل از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل اینکه یک استان مرزی است می‌تواند در زمینه صادرات با جمهوری آذربایجان نقش مهمی ایفا کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان خاطر نشان کرد: مردم استان اردبیل همواره در فرهنگ، اقتصاد و سیاست کشور نقش داشتند و از این استان مدیران خوبی در سطوح ملی کشور در حال خدمت به مردم هستند. این استان ظرفیت‌های بسیار بالایی برای شکوفایی بیشتر دارد و دولت نیز با نگاه ویژه خود به اردبیل تمام تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت بیشتر استان انجام خواهد داد.

دکتر واعظی هماهنگی و همکاری و صمیمیت بین مدیریت و مسئولان عالی استان را یکی از ویژگی‌های مهم استان عنوان کرد و گفت: این صمیمیت، انسجام و همکاری می‌تواند به تسریع در توسعه و پیشرفت استان کمک کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که در سفر رئیس جمهور به استان با تلاش‌های انجام شده از سوی مدیران استانی و ملی کشور گام‌های خوبی برای توسعه بیشتر استان برداشته شود.

آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز در این دیدار از توجه ویژه دولت و شخص رئیس جمهور به استان اردبیل قدردانی کرد و سفر رئیس جمهور به استان را مایه خیر و برکت برای مردم این استان دانست.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید