امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 48884 |
تاریخ انتشار : 13 بهمن 1394 - 7:17 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فرهنگ > رسانه – رئیس مجمع تشخیص مصلح خبرت نظام با بیان این‌که «هر آن‌چه که داریم از امام داریم»، گفت: همه باید به امام(ره) و بیت ایشان خود را بدهکار حساب کنیم، بدهکارها هدیه‌ خوبی در مقدمه انتخابات به بیت امام ندادند. آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و ورود […]

فرهنگ > رسانه – رئیس مجمع تشخیص مصلح خبرت نظام با بیان این‌که «هر آن‌چه که داریم از امام داریم»، گفت: همه باید به امام(ره) و بیت ایشان خود را بدهکار حساب کنیم، بدهکارها هدیه‌ خوبی در مقدمه انتخابات به بیت امام ندادند.

آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و ورود امام به کشور در ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد برگزار شد، اظهار کرد: صلاحیت شخصیتی که اشبه به جدش امام خمینی است را قبول نمی‌کنید؛ شما صلاحیت خود را از کجا آورده‌اید؟اینجا را ببینید.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در مورد پخش تصاویری از رئیس جمهور دوران اصلاحات و رئیس مجلس ششم در برنامه مستند «پارلمان» گفت: این تصاویر برای روشنگری افکار عمومی پخش شده است.اینجا را ببینید.

اقتصاد

اسحاق جهانگیری چندی پیش به منتقدان قراردادهای نفتی هشدار داده بود که اگر به فعالیت های مخرب خود ادامه دهند دولت دیگر سکوت نخواهد کرد و در برابر تخریب های آنان دست به اقدامات لازم می زند.اینجا را ببینید.

بالاخره بعد از بیش از یک سال کشمکش، قرارداد همکاری مجدد ایران‌خودرو و پژو در سفر رئیس‌جمهور روحانی به پاریس امضا شد. براساس این قرارداد، یک شرکت خودروسازی جدید با شراکت ٥٠درصدی دو شرکت ایران‌خودرو و پژو در ایران تأسیس می‌شود.اینجا را ببینید.

فرهنگ

فاطمه معتمدآریا که در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر حضور داشت هنگام سخن گفتن از همسرش متاثر شد.اینجا را ببینید.

مهناز افشار بازیگر سینمای ایران در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر اجرای بخش تقدیرها را برعهده گرفت.اینجا را ببینید. 

جامعه

دادستان بابل از دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف مازندران که به سبب مرتکب شدن جرائم مختلف و آزار و اذیت مردم خود را شاه منطقه معرفی می‌کرد، خبر داد.اینجا را ببینید.

پسر جنسیس‌سوار که با فریب دختران دم بخت سناریوی سرقت از خانه طعمه‌های خود را اجرایی می‌کرد با پوشیدن چادر زنانه هم نتوانست از تیررس پلیس پنهان بماند.اینجا را ببینید.

بین الملل

همراهی هیات بلندپایه ای از مقامات ترکیه از جمله رئیس ستاد فرماندهی ارتش، وزیر دفاع، در سفر احمد داوداوغلو نخست وزیر این کشور به عربستان در رسانه های ترکیه خبر ساز شد. اینجا را ببینید.

ردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از یک دستگاه تانک رونمایی کرد و می‌گوید آن را در داخل غزه و بدور از چشم جاسوسان اسرائیلی ساخته است. اینجا را ببینید.

ورزش

امشب گفت و گوی مفصل عادل فردوسی پور با علی دایی در برنامه 90 پخش می شود.اینحا را ببینید.

سوشا مکانی در حالی می گوید که از روز 8 بهمن فعالیت اینستاگرامی نداشته که ساعاتی قبل عکسی از او و نامزدش در اینستاگرامش منتشر شد.  اینجا را ببینید.

دانش

عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری خاص از شبی یخ‌زده در لتونی اختصاص کرده است. تصویری که در آن قطره‌های آب روی گیاهان زیر نور ماه یخ‌زده‌اند و منظره‌ای خارق‌العاده را پدید آورده‌اند.اینجا را ببینید.

کسی دقیقا نمی‌داند چه چیزی باعث می‌شود که یک سحابی به شکل مربعی سرخ درآید. عکس روز ناسا اما به یک سحابی با این شکل عجیب اختصاص پیدا کرده است.اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

اسنوبرد و اسکی روی برف جای خود را به پهپادبُرد / Droneboarding خواهد داد. اینجا را ببینید.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از پرداخت خسارت موافقتنامه سطح خدمات (SLA) به مشترکان، از سوی اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت به صورت نقدی و حجمی خبر داد.اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

اکران فیلم جنجالی «شکست‌ناپذیر» به کارگردانی آنجلینا جولی در ژاپن با اعتراض و تهدید روبه‌رو شده به طوری که خشم گروه‌های جناح راست ژاپن را برانگیخته و می‌گویند این فیلم اعتبار ندارد و ممکن است روابط بین آمریکا و ژاپن را زیر سوال ببرد. اینجا را ببینید.

عاقبت حمله به هنرمندان موضوع یک کاریکاتور شد. اینجا راببینید.

چند رسانه ای

تصویری از اعضای سفارت ژاپن در مانیل، پایتخت فیلیپین، در حال وداع با امپراطور و ملکه پس از ترک این شهر را اینجا ببینید.

تصویر زیر مربوط به سال ۱۹۳۸، دفتر شرکت سامسونگ در دائگو کره جنوبی است؛ زمانی که سامسونگ در کار صادرات میوه،‌ سبزیجات و ماهی بود. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

عباس عبدالله‌زاده کودک ۱۲ ساله سرطانی مبتلا به «نوروبلاسم» یک آرزو دارد و می‌خواهد پلیس شود. به همت نیروی انتظامی اهواز و یک انجمن خیریه، عباس برای یک روز به آرزویش رسید. اینجا را ببینید.

رئیس مجمع تشخیص مصلح خبرت نظام با بیان این‌که «هر آن‌چه که داریم از امام داریم»، گفت: همه باید به امام(ره) و بیت ایشان خود را بدهکار حساب کنیم، بدهکارها هدیه‌ خوبی در مقدمه انتخابات به بیت امام ندادند. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

فاطمه معتمدآریا که در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر حضور داشت هنگام سخن گفتن از همسرش متاثر شد.اینجا را ببینید.

حجت الاسلام زائری در اینستاگرام خود درباره یک طرح مترو نوشته است.اینجا را ببینید.

/212 17

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :گل.سرخ

      سایتتون رو دوست دارم

    1. نویسنده :میلاد

      عالیه 🙂