امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 119587 |
تاریخ انتشار : 13 آبان 1395 - 8:51 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ سید کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دولت در برجام و پیگیری لغو تحریم‌ها به خوبی مبتنی بر سیاست های رهبری حرکت کرد و با اخلاق با طرف های مقابل  برخورد نمود اما این خصلت آمریکا است که نسبت به تعهدات خود پایبند نباشد و همانطور […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

سید کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دولت در برجام و پیگیری لغو تحریم‌ها به خوبی مبتنی بر سیاست های رهبری حرکت کرد و با اخلاق با طرف های مقابل  برخورد نمود اما این خصلت آمریکا است که نسبت به تعهدات خود پایبند نباشد و همانطور که رهبری امروز اشاره کردند آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی افزود:‌ همیشه حرف و عمل آمریکایی ها با هم متفاوت بوده و آمریکا در مقابل ملت ما سرشکسته و خجالت زده است و ملت ایران آمریکا و جایگاه او را به خوبی می شناسد و می داند که خوی استکباری چه معنا و مفهومی دارد.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبری گفت:‌ آمریکا در گذشته، حال و آینده به قول خود پایبند نبوده و نیست و نمی‌تواند به عنوان یک دولت مطمئن و قابل اعتماد به آن نگاه کرد  و برجام و بدعهدی های ‌آمریکا در این مسیر به خوبی این را نشان داد و مردم ما در سیزده آبان درک و بینش خود را از بدعهدی آمریکا نشان خواهد داد.

نماینده مردم صومه سرا با اشاره به فرازی از بیانات رهبری در مورد مناظرات اخیر کاندیداهای ریاست جمهوری تاکید کرد:‌ آنهایی که برمردم آمریکا حکومت می‌کنند هم به مردم خودشان ظلم می‌کنند و هم به مردم دنیا. چرا که همیشه با بداخلاقی و رفتارهای خصمانه و منفعت‌طلبی برخورد کرده‌اند و قطعا رفتارهای خصمانه باقی خواهد ماند و آنچه که در این مناظره ها می بینید اثبات ناحقی و خوی جنگ طلبی آمریکایی ها است که برخی پیش از این آن را مورد تردید قرار دادند.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید