امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 263306 |
تاریخ انتشار : 19 اسفند 1397 - 15:31 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر یک عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در همه جای دنیا دغدغه های شغلی معلمان را به حداقل می رسانند تا آنها تمرکز صرف شان بر آموزش و تربیت باشد، اما متاسفانه در کشور معلمان هم دغدغه حقوق، هم دغدغه امنیت شغلی و هم دغدغه بازنشستگی […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

یک عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در همه جای دنیا دغدغه های شغلی معلمان را به حداقل می رسانند تا آنها تمرکز صرف شان بر آموزش و تربیت باشد، اما متاسفانه در کشور معلمان هم دغدغه حقوق، هم دغدغه امنیت شغلی و هم دغدغه بازنشستگی خود را دارند.

ناهید تاج الدین در گفت‌وگو با صلح خبر، با اشاره به اعتراض معلمان طی روزهای گذشته، اظهار کرد: رضایت شغلی معلمان اثر مستقیمی بر روند تربیتی و آموزشی جامعه می گذارد و بسیار سرنوشت ساز است، بنابراین نباید از کنار آن بی تفاوت عبور کنیم.

تاج الدین افزود: بسیاری از آسیب های اجتماعی امروز ناشی از آسیب‌های نظام تربیتی است و معلمان و البته رضایت شغلی آنها جایگاه بسیار مهمی در نظام تربیتی دارند.

وی ادامه داد: در همه جای دنیا دغدغه های شغلی معلمان را به حداقل می رسانند تا آنها تمرکز صرف شان بر آموزش و تربیت باشد، اما متاسفانه در کشور معلمان هم دغدغه حقوق، هم دغدغه امنیت شغلی و هم دغدغه بازنشستگی خود را دارند و هر سه طیف معلمان، حق التدریسی ها و معلمان بازنشسته همیشه معترض بوده اند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید برای ۱۳.۵ میلیون دانش آموز و یک میلیون معلم و از همه مهم‌تر سرمایه انسانی ارزش بیشتری قائل شویم و مواردی چون همسان سازی حقوق آموزگاران و معلمان بازنشسته، داشتن بیمه کارآمد و فراگیر، ایمن‌سازی مدارس، آموزش رایگان و اجرای اصل ۳۰ قانون اساسی، توقف پولی‌سازی مدارس و افزایش سهم آموزش در بودجه سال ۹۸ را که از مطالبات معلمان است جدی تر دنبال کنیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید