امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 443316 |
تاریخ انتشار : 25 خرداد 1400 - 12:46 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر صلح خبر/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان در بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، گفت: نتیجه انتخابات هرچه باشد سرافرازی ایران اسلامی رقم خواهد خورد. حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم لرستان خواست تا […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

صلح خبر/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان در بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، گفت: نتیجه انتخابات هرچه باشد سرافرازی ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم لرستان خواست تا حضوری حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند. متن پیام به شرح ذیل است:

«سپاس و ستایش به درگاه الهی؛ که در آغاز قرن پانزدهم و گام دوم انقلاب اسلامی ملت سربلند ایران را در آستانه انتخاباتی سرنوشت‌ساز قرار داد.

نظام جمهوری اسلامی از آغاز بر پایه اسلام مردم و انتخابات پایه‌گذاری شده و با اتکا به ذات خداوند متعال و بهره‌مندی از این سه مؤلفه مهم بار دیگر در آوردگاه سرنوشت‌ساز انتخابات ۲۸ خرداد با ایفای رسالت دینی و ملی خود حماسه‌ای دیگر را خلق خواهد کرد.

قطعاً حضور حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و تداوم راه شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی و خنثی‌کننده نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده‌ این مرز و بوم است.

از استادیاران گرامی، سرمربیان کوشا، مربیان و سرگروه‌های پرتلاش حلقات صالحین که همیشه در معرفت‌افزایی و ایجاد بصیرت و روشنگری؛ سفیرانی توانمند و آگاهی‌بخش برای انقلاب اسلامی بوده‌اید؛ درخواست می‌نمایم ارتباط و تعامل خود را در بین اقشار مختلف مردم و جمع خانواده‌ها، اقوام و خویشان و دوستان و متربیان و اهالی محله پیرامون مشارکت حداکثری و معرفی شاخصه‌های اصلح خبر در انتخاب بهترین رئیس جمهوری اسلامی و بهترین‌ها برای شورای اسلامی شهر و روستا را به بحث و گفت‌وگو بر پایه دلایل منطقی و عقلی به دور از جدال و سخنان غیرمفید استوار سازید تا برآیند آن تشکیل دولت انقلابی مقتدر و در خور شایستگی‌های ملت ایران باشد.

قطعاً نتیجه انتخابات هرچه باشد موفقیت و سرافرازی ایران اسلامی و برگ درخشان دیگری در کارنامه پرافتخار استان انقلابی، متدین، ولایتمدار و همیشه در صحنه لرستان رقم خواهد خورد.»

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید