امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 327421 |
تاریخ انتشار : 19 آذر 1398 - 21:15 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر صلح خبر/بوشهر فرمانده سپاه بوشهر عنوان کرد: دشمن شناسی و زمان شناسی از مشخصه شهیدان بوده است که در طول انقلاب آن را به منصه ظهور گذاشته اند. سردار علی رزمجو شامگاه سه شنبه در یادواره ۷۷ شهید شهرستان کنگان و هفت شهید خوشنام و گمنام اظهار کرد: شهدای […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

صلح خبر/بوشهر فرمانده سپاه بوشهر عنوان کرد: دشمن شناسی و زمان شناسی از مشخصه شهیدان بوده است که در طول انقلاب آن را به منصه ظهور گذاشته اند.

سردار علی رزمجو شامگاه سه شنبه در یادواره ۷۷ شهید شهرستان کنگان و هفت شهید خوشنام و گمنام اظهار کرد: شهدای والامقام پیام های الهی را به عنوان میراث عاشورای حسینی برای ما به ودیعه گذاشتند.

وی ادامه داد: در کنار پیام های مختلفی که شهدا برای ما و نسل جدید به ودیعه گذاشته می توان به پیام وحدت و برادری اشاره کرد که در استان بوشهر و به ویژه در بین اهل سنت و تشیع این استان حفظ شده است.

به گزارش صلح خبر، فرمانده سپاه امام صادق (ع) با اشاره به جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: شهدای شهرستان کنگان زیباترین حماسه دفاع از دین و حریم ولایت را با جان خویش تفسیر کردند. 

وی تاکید کرد: نام مبارک شهیدان دیباچه شرف، ایمان، از خودگذشتگی، ایثار، غیرتمندی و زینت بخش حلقه عاشقان است.

سردار رزمجو اعلام نمود: فرهنگ این شهیدان بر اساس مشروعیت الهی بنیان گذاشته شده و توسط خداوند متعال و رسول خدا(ص) همواره مورد توجه فزاینده عموم در بستر اجتماع قرار گرفته است. 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر ادامه داد: امام امت با انقلاب سال ۵۷ این توجه را گسترش داد و در سرزمین ایران نهادینه کرد. 

وی اظهار کرد: عالی ترین جلوه های مهاجرت به سوی خداوند متعال توسط شهادت رقم خورده و این مسیر حیات نزد پروردگار محفوظ است.

علی رزمجو گفت: شهیدان در نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارند چرا که شهید با خون و هستی اش ارزش، ابدیت و جاودانگی را برای خود می خرد و در پرونده جاودانگی آخرتش ثبت می کند.

فرمانده سپاه بوشهر افزود: دشمن شناسی و زمان شناسی مشخصه شهیدان بوده است که در طول انقلاب آن را به منصه ظهور گذاشته اند.

وی رشادت های بسیجیان را در طول چهل ساله انقلاب ستود و خاطرنشان کرد: بسیجیان با توجه به علاقه ای که به مکتب شهدا دارند در همه حال دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کرده و می کنند. 

این مسئول تصریح کرد: امت قهرمان و سلحشور ایران اسلامی دارای بصیرت مبتنی بر بصیرت الهی هستند که در صحنه دفاع از انقلاب آن را به خوبی نشان داده اند.

سردار رزمجو اعلام نمود: طی با هماهنگی با مقامات کشوری و لشکری در دو سطح مرکز کشور و استان بوشهر، از دو سال گذشته ستاد اجرایی و شورای سیاستگذاری برگزاری یادواره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان شکل گرفته و طی این مدت اقدامات مناسبی را انجام داده اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) عنوان کرد: تمامی مقدمات اجرای برگزاری یادواره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان آماده است و به زودی مراسمی در خور شهدای استان در بوشهر و با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می شود.

انتهای پیام 

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید