امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 443501 |
تاریخ انتشار : 26 خرداد 1400 - 7:52 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از پیروزی برابر آلمان بسیار خوشحال است و آن را به پیروزی در فینال زودرس یورو 2020 تشبیه کرد. به گزارش صلح خبر و به نقل از کانال M6، تیم ملی فوتبال فرانسه در دیدار برابر آلمان با گل به خودی مت هوملس به […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از پیروزی برابر آلمان بسیار خوشحال است و آن را به پیروزی در فینال زودرس یورو 2020 تشبیه کرد.

به گزارش صلح خبر و به نقل از کانال M6، تیم ملی فوتبال فرانسه در دیدار برابر آلمان با گل به خودی مت هوملس به پیروزی دست پیدا کرد.

دیدیه دشان از پیروزی در این بازی خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: یک بازی بزرگ را برابر یک تیم بسیار قوی به نمایش گذاشتیم. به خوبی از قدرت تیمم در بازی های بزرگ آگاه هستم. می توانستیم در نیمه نخست بهتر ظاهر شویم. توانایی زدن گل دوم را هم داشتیم. در نیمه دوم اذیت نشدیم با این حال بازی سختی را تجربه کردیم و این طبیعی بود.

او ادامه داد: این بازی نخست ما بود اما شبیه به یک فینال زودرس بود. کسب سه امتیاز این بازی بسیار مهم بود و قطعا در ادامه به ما بسیار کمک خواهد کرد. ما یک تیم هستیم و می توانیم در شرایط سخت به خوبی ایستادگی کنیم و با بستن فضاها اجازه خودنمایی را به حریف ندهیم. بازیکنانی در اختیار دارم که انضباط و تمرکز لازم را در میدان دارند و آنگونه که دوست دارم بازی می کنند.

دشان در پایان گفت: یک سال و نیم است که منتظر چنین لحظه ای هستیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. هنوز در اول راه هستیم. تیم بازی سزاوارانه ای را به نمایش گذاشت و شایسته این پیروزی بود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید