امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 215720 |
تاریخ انتشار : 16 دی 1396 - 16:29 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر در هفته دوم رقابت‌های گرنداسلم تکواندو 2017، دست تکواندوکاران ایرانی باز هم به جایزه 70 هزار دلاری نرسید. به گزارش صلح خبر، هفته دوم اولین دوره مسابقات گرنداسلم تکواندو در سال ۲۰۱۷، با حضور بهترین‌های تکواندوی جهان از صبح امروز (شنبه) ۱۶ دی به میزبانی شهر “ووشی” در چین […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

در هفته دوم رقابت‌های گرنداسلم تکواندو 2017، دست تکواندوکاران ایرانی باز هم به جایزه 70 هزار دلاری نرسید.

به گزارش صلح خبر، هفته دوم اولین دوره مسابقات گرنداسلم تکواندو در سال ۲۰۱۷، با حضور بهترین‌های تکواندوی جهان از صبح امروز (شنبه) ۱۶ دی به میزبانی شهر “ووشی” در چین پیگیری شد. مبارزات امروز در دو وزن ۶۸- کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم زنان آغاز و با معرفی نفرات اول تا سوم به پایان رسید. تیم ملی ایران نیز امروز در بخش مردان، با دو نماینده حاضر شده بود اما باز هم دست تکواندوکاران تیم ملی به جایزه 70 هزار دلاری این رقابت‌ها نرسید.

طبق تصمیم‌ فدراسیون جهانی تکواندو(WTF)  که در راستای حساس‌تر و پر هیجان‌تر شدن این رقابت‌ها گرفته شده است، به نفرات اول این رقابت‌ها ۷۰ هزار دلار ، نفرات دوم ۲۰ هزار دلار و نفرات سوم ۱۰ هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد. در پایان مبارزات هفته دوم مسابقات گرنداسلم تکواندو، “دائه هون لی” کره‌ای در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم مردان و “راس گباگبی” ساحل‌عاجی در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم زنان توانستند جوایز ۷۰ هزار دلاری هفته دوم این دور از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهند.

تیم ملی ایران در مبارزات امروز در بخش زنان نماینده‌ای نداشت اما، دو تکواندوکار وزن دوم المپیکی ایران در بخش مردان “ابوالفضل یعقوبی” و “میرهاشم حسینی ” بودند که مقابل حریفان خود نتیجه را واگذار کرده و از دست یابی به مدال باز مانند. پیش از این نیز “زهرا پوراسماعیل” تکواندوکار وزن ۶۷+ کیلوگرم تیم ملی بانوان نیز به عنوان نخستین نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور داشت که در بازی اول باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

“آیخان تقی‌زاده” تکواندوکار دو تابعیتی(ایرانی – آذربایجانی) تیم جمهوری آذربایجان که با هدایت “رضا مهماندوست” مربی ایرانی خود راهی این رقابت‌ها شده بود، در نخستین مبارزه خود مقابل “میرهاشم حسینی” شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

نفرات عالی هفته دوم مسابقات گرنداسلم تکواندو ۲۰۱۷ چین، به قرار زیر است:

وزن ۶۸- کیلوگرم مردان

۱) دائه هون لی از کره‌جنوبی، مدال طلا (۷۰ هزار دلار)

۲) شوآئی ژائو از چین، مدال نقره (۲۰ هزار دلار)

۳) الکسی دنیسنکو از روسیه، مدال برنز (۱۰ هزار دلار)

وزن ۶۷- کیلوگرم زنان

۱) راس گباگبی از ساحل‌عاج، مدال طلا (۷۰ هزار دلار)

۲) یونفئو گو از چین، مدال نقره (۲۰ هزار دلار)

۳) هیری اوه از کره‌جنوبی، مدال برنز (۱۰ هزاردلار)

در تاریخ ۲۳ دی ماه نیز هفته سوم رقابت‌های گرنداسلم تکواندو، با برگزاری مبارزات اوزان ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۴۹- کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود که سجاد مردانی و ناهید کیانی نمایندگان ایران هستند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید