امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 337026 |
تاریخ انتشار : 02 بهمن 1398 - 18:13 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری یک کلاهبردار با 30 شاکی خبر داد و گفت: این فرد به بهانه کسر خلافی از شهروندان کلاهبرداری می کرد. به گزارش صلح خبر، سرهنگ محمود مالمیر در این باره اظهار داشت : وقوع یک فقره درگیری بین دو مرد شامگاه روز گذشته […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری یک کلاهبردار با 30 شاکی خبر داد و گفت: این فرد به بهانه کسر خلافی از شهروندان کلاهبرداری می کرد.

به گزارش صلح خبر، سرهنگ محمود مالمیر در این باره اظهار داشت : وقوع یک فقره درگیری بین دو مرد شامگاه روز گذشته به ماموران کلانتری اعلام که آنها برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه کردند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل ، شاکی مدعی بود که متهم از وی کلاهبرداری کرده و حاضر به عودت مبلغ دریافتی نیست که هر دو طرف دعوی برای بررسی موضوع تحت تحقیقات پلیسی قرار گرفتند.

رئیس کلانتری 105 تهرانسر تصریح کرد: شاکی در اظهارات خود به ماموران گفت، متهم یکی از همکارانش است که با دریافت مبلغی مدعی بود خلافی خودروام را به طرق قانونی کسر خواهد کرد ولی با دریافت 50 درصد مبلغ خلافی ام از کسری خلافی خودروام خبری نشد تا اینکه پس از تماس های مختلف توانستم وی را امشب ملاقات کنم.

مالمیر گفت: شاکی ادامه داد، متهم علاوه بر اینکه از من مبالغی را دریافت کرده است از 30 نفر از همکارانم نیز به همین شیوه کلاهبرداری کرده و از آنان مبالغی بین 500 هزار ریال الی 6 میلیون ریال دریافت کرده است.

وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد، متهم 35 ساله مدعی بوده یکی از بستگانش در پلیس راهور مشغول به کار می باشد و می تواند با دریافت 50درصد مبلغ خلافی تا 60 درصد کل خلافی را کسر می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در ابتدای امر با پرینت خلافی یکی از همکارانش و دریافت 50 درصد مبلغ خلافی، کل مبلغ خلافی را خودش پرداخت کرده و با نشان دادن تسویه حساب خلافی توانسته اعتماد سایر همکاران را به خود جلب کند.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر با اشاره به اینکه شغل متهم بازاریاب بوده و با تعدادی زیادی از متصدیان سوپرمارکت نیز در ارتباط است، گفت: شناسایی سایر مال باختگان در دستور کار ماموران کلانتری قرار دارد .

سرهنگ مالمیر با اشاره به اعتراف متهم به جرم ارتکابی، افزود: متهم برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شد.

براساس گزارش سایت پلیس، وی از شهروندان خواست: کسانی که در غرب پایتخت به این شیوه مال باخته شده اند، برای طرح شکایت و پیگیری پرونده شان می تواند به کلانتری 150 تهرانسر مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید