امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 330099 |
تاریخ انتشار : 01 دی 1398 - 17:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر صلح خبر/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری قاتل فراری شب گذشته با اعتراف به قتل خبر داد. سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر گفت در پی اعلام فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری مسلحانه به آدرس کارکنان ،مامورین به محل اعزام […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

دستگیری قاتل

صلح خبر/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری قاتل فراری شب گذشته با اعتراف به قتل خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر گفت در پی اعلام فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری مسلحانه به آدرس کارکنان ،مامورین به محل اعزام و در تحقیقات مقدماتی انجام شده مشخص گردید ۳ نفر جوان به هویت های معلوم که در یکدستگاه خودروی سمند سوار و در حال حرکت بودند که ناگهان توسط افرادی مسلح به هویت های معلوم مورد تیراندازی واقع که در این بین متاسفانه یکی از سرنشینان خودروی سمند در صحنه حادثه فوت نموده و دونفر دیگر مصدوم و جهت مداوا به بیمارستان منتقل گردیدند.
سرهنگ موسوی افزود که ضاربین پس از اقدام به تیراندازی فورا از محل متواری که شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت بنابر رایزنی های مکرر و همکاری خانواده قاتل ،ضاربین به یگان انتظامی معرفی که با تحقیقات به عمل آمده نامبردگان به قتل اعتراف و پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین در اختیار مراجع قضایی قرارگرفت که با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و از نامبردگان یک قبضه اسلحه کلاشینکف ،کشف و ضبط شد.
به گزارش صلح خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ضمن تسلیت به خانواده متوفی از شهروندان خواست ضمن رعایت آرامش پلیس را در روند رسیدگی به موضوع یاری نمایند.
انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید