امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 282551 |
تاریخ انتشار : 07 خرداد 1398 - 15:17 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، از دستگیری یک سارق و همدستش که 25 دستگاه موتورسیکلت را از مقابل بیمارستان‌های شهر تهران به سرقت برده بود، خبر داد. به گزارش صلح خبر سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره اظهار کرد: پس از اعلام چندین فقره سرقت موتور سیکلت از مقابل بیمارستان‌های […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، از دستگیری یک سارق و همدستش که 25 دستگاه موتورسیکلت را از مقابل بیمارستان‌های شهر تهران به سرقت برده بود، خبر داد.

به گزارش صلح خبر سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره اظهار کرد: پس از اعلام چندین فقره سرقت موتور سیکلت از مقابل بیمارستان‌های تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری بهارستان، برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه روز گذشته دوشنبه ششم خرداد، ماموران مقابل یکی از بیمارستان‌ها متوجه فردی می‌شوند که با یک‌ دستگاه موتورسیکلت سبز به مقابل بیمارستان مراجعه کرده و پس از پارک موتورسیکلت خود به سمت یک موتورسیکلت پارک شده سفید رنگ می رود و با یک ابزار دست ساز T شکل سوئیچ آن را تخریب می‌کند که بلافاصله ماموران به سمت وی رفته تا او را دستگیر کنند. متهم که متوجه حضور ماموران شده بود سعی کرد که با موتورسیکلت خود از محل دور شود اما ماموران وی را تحت تعقیب قرار داده و دستگیر کردند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به انتقال متهم به کلانتری و انجام بازپرسی از وی افرود: سارق در جریان بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت‌های پارک شده در مقابل بیمارستان‌ها اعتراف و به همدستی با یکی از سارقان حرفه ای به نام «میعاد» اشاره کرد و گفت تا کنون 25 فقره سرقت با همدستی وی انجام داده است. همچنین در بازرسی بدنی از وی دو عدد سوئیچ موتورسیکلت دستکاری شده برای شکستن قفل موتور، سوهان و سیم مخصوص باز کردن موتورسیکلت کشف شد.

 بر اساس گزارش پلیس سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت در پایان گفت: با اعتراف متهم، ماموران دومین سارق این پرونده را نیز شناسایی و دستگیر کردند. وی نیز ضمن اعتراف به جرم خود به همدستی با متهم دستگیر شده اقرار کرد و  هر دو سارق پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید