امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 199369 |
تاریخ انتشار : 09 آبان 1396 - 11:03 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله محیط زیست صلح خبر به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدی مدیر انجمن دیده بان کوهستان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: در هفته های اخیر دو اتفاق در دولت جدید افتاده که همه کسانی که دلشان برای طبیعت ایران می سوزد باید به آن توجه کنند، یکی انتخاب آقای کلانتری […]

به گزارش مجله محیط زیست صلح خبر

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدی مدیر انجمن دیده بان کوهستان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: در هفته های اخیر دو اتفاق در دولت جدید افتاده که همه کسانی که دلشان برای طبیعت ایران می سوزد باید به آن توجه کنند، یکی انتخاب آقای کلانتری به عنوان رئیس سازمان محیط زیست و دیگری انتخاب آقای اردکانیان به عنوان وزیر نیرو.

عباس محمدی تاکید کرد: ما در وضعیت خطیری از نظر محیط زیستی قرار گرفته ایم، به وضعیت سال های گذشته که تنها ابزارمان برای دفاع از محیط زیست رسانه بود. در دوره های قبل فعالیت محیط زیست محدود به کار رسانه ای بود و تازه خیلی از رسانه ها هم می ترسیدند به محیط زیست ورود کنند، به ویژه در حوزه آب و سدسازی.

وی ادامه داد: از ۵-۴ سال پیش فضا بازتر شد و ما امیدوار شدیم اما الان با تغییرات مدیریت محیط زیست و وزارت نیرو دوباره در ابتدای دوره ای قرار داریم که تنها ابزار ما مطبوعات و رسانه است. دوباره باید روشنگری کنیم و به مسئولان دولتی وظایفشان را در حوزه محیط زیست هشدار دهیم.

این فعال محیط زیست تصریح کرد: به اعتقاد من رئیس سازمان محیط زیست نیاز به آموزش دارد و بیشتر دستگاههای دولتی ما در حوزه محیط زیست نیاز به فرهنگسازی دارند. در سطح جامعه حساسیت محیط زیستی واقعا خوب است و در دورافتاده ترین مناطق مردم محلی برخورد درستی دارند. الان در حوزه آب و سدسازی در منطقه ای مثل چهارمحال و بختیاری مردم مطلع هستند.

محمدی تاکید کرد: فعالیتی که در زمینه محیط زیست در سطح جامعه انجام می شود، با هیچ دوره ای در ایران قابل مقایسه نیست. الان همه رسانه ها بخش محیط زیست دارند و دستمان دیگر از سازمان محیط زیست کوتاه شده است. الان رئیس سازمان محیط زیست را باید با محیط زیست آشنا کنیم و در همین دوره کوتاه که آقای کلانتری به سازمان آمده، سازمان محیط زیست به اداره ای خالی از روح و شور محیط زیستی بدل شده است.

وی تصریح کرد: ما فعالان محیط زیست و اهل رسانه نباید ناامید بشویم، در حوزه آب که به قول آقای کلانتری مهمترین مسئله ماست الان شخصی وزیر نیرو شده که در طول سال ها از نظریه پردازان سدسازی بوده و برنامه ای هم که ارائه کرده تاکید بر سدسازی و انتقال آب است و هیچ تغییر اساسی در گفته های ایشان نیست.

Let’s block ads! (Why?)

خبرگزاری مهر

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبرنگاران صلح خبر

قوانین خبرنگاران صلح خبر

  1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما می توانید از بخش خبرنگاران صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
  3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید