امروز: سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 29 شوال 1445 | 2024-05-07
کد خبر: 136849 |
تاریخ انتشار : 15 اسفند 1395 - 14:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

دستور ویژه جهانگیری به وزیر اطلاعات برای شناسایی و برخورد قاطع با تخریبگران دولت در کانال‌های تلگرام دستور ویژه جهانگیری به وزیر اطلاعات برای شناسایی و برخورد قاطع باتخریبگران دولت در کانال‌های تلگرامی به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش صلح خبر؛ متن دستور دكتر اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهور به شرح زير است: ” […]

دستور ویژه جهانگیری به وزیر اطلاعات برای شناسایی و برخورد قاطع با تخریبگران دولت در کانال‌های تلگرام

دستور ویژه جهانگیری به وزیر اطلاعات برای شناسایی و برخورد قاطع باتخریبگران دولت در کانال‌های تلگرامی به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

دستور ویژه جهانگیری به وزیر اطلاعات برای شناسایی و برخورد قاطع با تخریبگران دولت در کانال‌های تلگرام

به گزارش صلح خبر؛ متن دستور دكتر اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهور به شرح زير است:

” جناب آقاي دكتر علوي

وزير محترم اطلاعات

با سلام تمام  مطالبي كه به اينجانب نسبت داده شده سراسر كذب مي باشد. لطفاً‌ نسبت به شناسائي و برخورد قاطع با اينگونه مراكز كه هدفي جز تضعيف و تخريب دولت و رييس جمهور و نيز تشويش افكار عمومي ندارند، انجام دهيد و نتيجه را اعلام كنید.

رونوشت: جناب آقاي جعفري دولت آبادي، دادستان محترم تهران جهت اطلاع”

گفتني است اخيرا مخالفان دولت به راه اندازي عمليات و جنگ رواني گسترده عليه دولت اقدام كرده اند كه براي آگاهي بيشتر مردم شريف و هوشمند ايران به برخي از نكات قابل اهميت در اين باب اشاره مي شود:

۱-زير سوال بردن و نفي دستاوردهاي ارزشمند داخلي و خارجي دولت با توسل به انواع شيوه هاي غيراخلاقي همچون جعل و انتشار گسترده اخبار كذب در دستور كار برخي از رسانه ها به ويژه در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي قرار گرفته است. ۲- نگاهي اجمالي به سخنراني ها و عملكرد معاون اول محترم رئيس جمهور بيانگر دغدغه و توجه ويژه ايشان به حفظ يكپارچگي و كمك به ارتقاء سطح كارآمدي دولت است ضمن آنكه روابط كم نظير و صميمانه معاون اول محترم با رئيس محترم جمهوري بر كسي پوشيده نيست.

۳- معاون اول محترم رئيس جمهور در دولت تدبير و اميد تاكنون درهيچ جلسه حزبي شركت نكرده و همچون رياست محترم جمهوري و ساير اعضاي دولت تمام همت و توان خود را صرف حل مشكلات و معضلات فراروي كشور و نظام به ويژه مشكلات اقتصادي از طريق اجرايي نمودن اقتصاد مقاومتي نموده اند.

۴- بدون ترديد اين دست اقدامات ناشايست مصداق بارز عمليات رواني سازماندهي شده بوده و هدف اصلي آن ايجاد انشقاق و چند دستگي در اركان نظام و هم جهت با سياستها و خط تبليغي دشمنان نظام اسلامي و سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه قابل ارزيابي است.

 

منبع خبر آنلاین

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید