امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 362667 |
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1399 - 21:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر رئیس‌جمهوری کشورمان با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در اقتصاد کشور و نیز سهم قابل توجه آن در چرخه زندگی اقوام و از جمله مناطق روستایی کشور به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری دستور داد با همکاری مسئولان کمیته بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا پروتکل‌های بهداشتی لازم برای […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

دستورالعمل‌های بهداشتی لازم برای بازگشت فعالان گردشگری و صنایع دستی به چرخه فعالیت تهیه شود

رئیس‌جمهوری کشورمان با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در اقتصاد کشور و نیز سهم قابل توجه آن در چرخه زندگی اقوام و از جمله مناطق روستایی کشور به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری دستور داد با همکاری مسئولان کمیته بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا پروتکل‌های بهداشتی لازم برای بازگشت فعالان این صنعت به عرصه فعالیت و نقش‌آفرینی موثر آنها در تحقق شعار جهش تولید را تهیه و به شکل دقیق اجرا کنند.

به گزارش صلح خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز (جمعه) در گفت‌وگو با علی‌اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ضمن دریافت گزارش وی درباره کم‌وکیف سفرها در روزهای تعطیل اخیر، تأکید کرد: با توجه به بازگشت موفق بسیاری از عرصه‌های اقتصادی به چرخه فعالیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسئولان و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری نیز باید با همکاری کمیته بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا دستورالعمل‌های بهداشتی لازم را طراحی و به شکلی دقیق و موثر اجرا کنند تا هم مردم بتوانند سفرهای خود را در عین سازگاری با کرونا انجام دهند و هم صنعت گردشگری دوباره رونق یافته و واحدهای فعال در این زمینه از رکود کاری خارج شوند.

روحانی همچنین با اشاره به اهمیت صنایع دستی به عنوان یک عرصه مهم فعالیت اقتصادی در زندگی مردم و به ویژه روستائیان و نیز به عنوان یکی از عناصر پراهمیت هویت فرهنگی که در ضمن تاثیرگذاری قابل توجهی در چرخه اقتصادی زندگی مردم دارد، اظهار داشت: با توجه به بازار داخلی و سهم صادراتی صنایع دستی، باید با برنامه‌ریزی دقیق، زمینه را برای نقش‌آفرینی موثر فعالان این عرصه در کنار صنایع دیگر در تحقق جهش تولید با مشارکت قاطبه مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید