امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 435486 |
تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1400 - 0:30 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر دسترسی کاربران واتس‌اپ که با شرایط جدید حریم خصوصی این سرویس پیام رسان موافقت نکنند، بلافاصله مسدود نمی شود اما امکانات محدودتری را تجربه خواهند کرد. به گزارش صلح خبر، پیام رسان واتس‌اپ فیس بوک تصمیم گرفت از تهدید برای مسدود کردن دسترسی کاربرانی که با سیاست حریم خصوصی […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

دسترسی کاربران واتس‌اپ که با شرایط جدید حریم خصوصی این سرویس پیام رسان موافقت نکنند، بلافاصله مسدود نمی شود اما امکانات محدودتری را تجربه خواهند کرد.

به گزارش صلح خبر، پیام رسان واتس‌اپ فیس بوک تصمیم گرفت از تهدید برای مسدود کردن دسترسی کاربرانی که با سیاست حریم خصوصی جدید این شرکت موافقت نمی کنند، دست بکشد. تغییرات حریم خصوصی واتس‌اپ  از ۱۵ ماه مه (۲۵ اردیبهشت) اجرایی می شود.

این تغییرات قرار بود ابتدا در فوریه اجرایی شود اما در پی انتقاد گسترده کاربران واتس‌اپ از تغییرات جدید، این سرویس پیام رسان تصمیم گرفت به‌روزرسانی سیاست حریم خصوصی را تا اواسط ماه مه به تاخیر بیاندازد.

سیاست حریم خصوصی جدید واتس‌اپ اجازه می دهد این اپلیکیشن اطلاعات کاربران را با فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارد. این به‌روزرسانی بر حریم خصوصی پیامهای خصوصی که کاربران به دوستان و خانواده شان ارسال می کنند، تاثیری نمی گذارد و بیشتر مربوط به پیامهای تجاری است که در این پلتفرم ارسال می شوند. زمانی که برای نخستین بار این تغییرات اعلام شدند بسیاری از کاربران تصور کردند که محتوای پیامهای آنها ممکن است به خطر بیافتند.

بر اساس گزارش تِک رادار، با نزدیک شدن به مهلت تعیین شده، واتس‌اپ اکنون زمان بیشتری برای بازبینی و موافقت با این به‌روزرسانی به کاربران می دهد. اگرچه دسترسی کاربران به واتس‌اپ مسدود نخواهد شد اما کاربران با عواقب عدم موافقت با این به‌روزرسانی روبرو می شوند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید