امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 349683 |
تاریخ انتشار : 07 فروردین 1399 - 15:43 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر مردم می‌توانند از طریق «شهرکتاب‌آنلاین» به کتاب و محصولات فرهنگی دسترسی داشته باشند. به گزارش صلح خبر، در این ایام تعطیلات نوروز و قرنطینه خانگی به دلیل شیوع ویروس کرونا، همه‌ ما وقت و زمان آزاد بیشتری را داریم، استفاده از محتوای فرهنگی اعم از کتاب، موسیقی و فیلم، […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

مردم می‌توانند از طریق «شهرکتاب‌آنلاین» به کتاب و محصولات فرهنگی دسترسی داشته باشند.

به گزارش صلح خبر، در این ایام تعطیلات نوروز و قرنطینه خانگی به دلیل شیوع ویروس کرونا، همه‌ ما وقت و زمان آزاد بیشتری را داریم، استفاده از محتوای فرهنگی اعم از کتاب، موسیقی و فیلم، از ارزشمندترین کارها محسوب شده و فرصت افزودن بر دانسته‌ها و تقویت روحیه‌ی ما برای سپری کردن ایام تلخ را فراهم می‌آورد.

شعبه اینترنتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرکتاب با عنوان «شهرکتاب آنلاین» به آدرس shahreketabonline.com  می‌تواند دسترسی مردم را با تا توجه به محدودیت‌های موجود در ایام شیوع بیماری کرونا، به کتاب و محصولات فرهنگی فراهم  کند.

البته پیش از این نیز  مهدی فیروزان – مدیرعامل شهر کتاب – اعلام کرده بود، از ۱۵ اسفندما ۹۸ تمام ۸۰ فروشگاه فعال در تهران و ۴۰ شهر ایران سازوکار خرید تلفنی خود را تقویت کرده‌اند و با شیفت‌بندی حداقلی کارکنان، حداکثر خدمات عرضه کتاب و محصولات فرهنگی را سامان داده‌اند.

علاقه‌مندان به تهیه کتاب و موسیقی و فیلم ‌آثار هنری و صنایع دستی و به ویژه بازی‌ها و سرگرمی‌های علمی برای کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به سایت شهرکتاب www.bookcity.org شماره تلفن و آدرس نزدیکترین فروشگاه شهر کتاب و یا فروشگاه مورد علاقه شان را انتخاب کنند واز طریق تلفن کالای خودرا سفارش دهند.

بر اساس این گزارش شهر کتاب، در فرآیند تهیه و ارسال بسته‌های مشتریان نکات بهداشتی رعایت می‌شود، ولی برای اطمینان بیشتر، توصیه می‌شود کاربران سایت پس از دریافت محصولات، ابتدا مشابه سایر خریدهای ضروری خود آن‌ها را ضدعفونی کرده و سپس استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید