امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 328730 |
تاریخ انتشار : 25 آذر 1398 - 21:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر صلح خبر/بوشهر مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در تمامی دولت های پس از انقلاب خادمین و خائنین نیز بودند که به برکت خون شهدا، خداوند به این خادمین عزت و خائنین را به مردم معرفی کرد. سردار عظیم ابراهیم پور شامگاه دوشنبه در […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

صلح خبر/بوشهر مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در تمامی دولت های پس از انقلاب خادمین و خائنین نیز بودند که به برکت خون شهدا، خداوند به این خادمین عزت و خائنین را به مردم معرفی کرد.

سردار عظیم ابراهیم پور شامگاه دوشنبه در یادواره سرداران و ۸۵ شهید شهرستان دیلم گفت: شرمنده خانواده شهدا هستیم که نتوانسته ایم طی چهل سال گذشته آن گونه که شایسته مقام فرزندان آنها بوده، تکریمشان کنیم.

وی افزود: در چهل و یکمین سال انقلاب قرار داریم که طی آن انواع امان نامه ها به نام قدرت، شهوت، ثروت، مدرک، شهرت، حقوق نجومی و اختلاس به عده ای رسید که هر کدام خود را به نوعی ذی حق دانستند. 

به گزارش صلح خبر، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این افراد خود را عالی از دیگران دانسته و به نوعی آقازاده دیدند در حالی که آقازاده های واقعی شهدای دوران انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت هستند که جزء اعتلای نظام و انقلاب هیچ هدفی را دنبال نمی کردند. 

ابراهیم پور اعلام نمود: اگر طی این چهل و یک سال شاهد پیروزی های فراوان کشورمان در جبهه های مختلف بر علیه توطئه های جهان استکبار هستیم به دلیل نگاه خاصی است که خداوند به حرمت خون شهدا و رزمندگان صدیق اسلام به ما ارزانی کرده است.

وی ادامه داد: ۵۲ کودتا در دوران انقلاب، ترورهای کور دهه ۶۰، جنگ تحمیلی ۳۶ کشور به سردستگی آمریکا توسط صدام بر علیه ما و فتنه های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ همگی در حالی بر علیه ملت ایران توسط استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها ایجاد شد که همه آنها با عنایت خداوند و حضور مردم انقلابی ایران اسلامی یکی پس از دیگری نقش بر آب شد. 

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در تمامی دولت های پس از انقلاب خادمین و خائنین نیز بودند که به برکت خون شهدا، خداوند به این خادمین عزت و خائنین را به مردم معرفی کرد.

ابراهیم پور ادامه داد: دایره انقلاب به عده خاصی محدود نیست بلکه هر کس که خالصانه به مردم خدمت کند انقلابی و هر کس که دنبال اشرافیت و حقوق نجومی باشد غیر انقلابی است.

وی با اشاره به شرایط کشور در ده پنجم انقلاب اعلام نمود: امروز دیگر بساط چپ و راست سیاسی در جامعه برچیده شده و در بین مردم جایگاهی ندارد بلکه تفکر انقلابی و غیر انقلابی است که در جامعه خود را نشان می دهد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فتنه ۹۸ را به مانند جنگ احزاب دانست و گفت: در جنگ احزاب همه گروه های ضد اسلام در مقابل پیامبر(ص) قرار گرفتند و این فتنه، فتنه سختی است و دشمن امید دارد که با برنامه هایش بر علیه کشور و نظام تمام قد بایستند.

ابراهیم پور ادامه داد: تنها راه برچیدن این توطئه، اتحاد و وحدت و قرار گرفتن زیر خیمه ولایت است هر چند معتقدم که با عنایت خداوند و وحدت مثال زدنی مردم از این پیچ نیز به مانند پیچ های قبلی در مسیر انقلاب به سلامتی گذر خواهیم کرد.

انتهای پیام 

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید