امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 120454 |
تاریخ انتشار : 18 آبان 1395 - 13:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله محیط زیست پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش ایسنا، علی کاظمی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در رابطه با بایدها و نبایدهای برنامه بودجه کشور، اظهار کرد: در رابطه با بایدها و نبایدهای برنامه ششم باید بگوییم وقتی یک برنامه‌ای نوشته می‌شود برای این است که از طریق […]

به گزارش مجله محیط زیست پایگاه صلح خبر ؛

به گزارش ایسنا، علی کاظمی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در رابطه با بایدها و نبایدهای برنامه بودجه کشور، اظهار کرد: در رابطه با بایدها و نبایدهای برنامه ششم باید بگوییم وقتی یک برنامه‌ای نوشته می‌شود برای این است که از طریق این برنامه مشکلات آینده جامعه و کشور رفع شود و دلیل اصلی برنامه‌ریزی همین موضوع است.

وی گفت: ما بعد از گذراندن پنج برنامه‌ای که وجود داشت و از همه نظرات صاحب‌نظران استفاده کردیم در این عرصه موفقیت‌هایی داشتیم که سبب شد بتوانیم گام‌های موثری در این عرصه برداریم. در برنامه ششم ما بایدها را بر اساس اولویت‌های جامعه پیش بردیم و احساس بنده این است که در جامعه امروز و در کشور ما بایستی به بحث‌هایی همچون مساله آب و بحث خروج از رکود اقتصادی کشور و همچنین محیط زیست توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: شاید در زمان‌های گذشته آب و هوای جهان طوری نبود که بخواهیم در عرصه محیط زیست فعالیت‌ها و اقداماتی را داشته باشیم اما اکنون اگر از این موضوع غافل شویم دچار آسیب بسیار زیادی می‌شویم. توزیع عادلانه ثروت در کشور نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که باید به آن پرداخته شود چرا که ما اعتقاد داریم توزیع عادلانه در کشور صورت نگرفته است و امیدواریم که کم و کاستی‌هایی که در برخی نقاط کشور وجود دارد از بین برود.

کاظمی تصریح کرد: همچنین در عرصه برنامه‌ریزی و بودجه نیز باید وابستگی‌های خود را به نفت کاهش دهیم چرا که ما می‌توانیم از اقلیم خوبی که در کشور داریم استفاده کنیم و کمبودهایی که در کشور وجود دارد را با همین اقلیم مناسب از بین ببریم. امیدواریم که برنامه ششم که از کمیسیون تلفیق گذر کرده ان شاءالله به سمتی برود که بتوانیم به پیشرفت و تعالی در کشور برسیم.

وی ادامه داد: بحث سلامت نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که باید در برنامه ششم توسعه به آن پرداخته شود و در این عرصه پیشگیری حرف اول را می‌زند. ما باید در راستای سلامت جامعه پیشگیری‌های لازم را داشته باشیم تا از این طریق هزینه‌ها کاهش چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید