امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 335578 |
تاریخ انتشار : 26 دی 1398 - 1:16 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق گفت: از سال آینده مدرسان غواصی و نجات غریق بدون دریافت مجوز از فدراسیون امکان فعالیت در این دو رشته را نخواهند داشت. ایلخان نوری در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره صدور مجوز برای غواصان و افراد متقاضی نجات غریق، گفت: از سال […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق گفت: از سال آینده مدرسان غواصی و نجات غریق بدون دریافت مجوز از فدراسیون امکان فعالیت در این دو رشته را نخواهند داشت.

ایلخان نوری در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره صدور مجوز برای غواصان و افراد متقاضی نجات غریق، گفت: از سال آینده تنها کسانی می‌توانند در رشته نجات غریق و غواصی در کشور فعالیت کنند و به آموزش بپردازنند که در دوره‌های آموزشی فدراسیون شرکت و مجوز لازم را کسب کرده باشند. این آموزش که با هدف به روزرسانی و استانداردسازی اطلاعات غواصان و مدرسین نجات غریق است، در رشته نجات غریق چند ماهی است که آغاز شده و برای مدرسان غواصی از بهمن آغاز می‌شود.

وی گفت: از سال آینده تنها کسانی می‌توانند به آموزش رشته غواصی و نجات غریق بپردازنند که در دوره‌های آموزشی فدراسیون شرکت و مجوز لازم را کسب کرده باشند در غیر این صورت امکان فعالیت در رشته غواصی و نجات غریق را نخواهند داشت.

رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق همچنین از عقد قرارداد همکاری با رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق افغانستان خبر داد و افزود: به پیشنهاد فدراسیون جهانی و با هدف توسعه رشته نجات غریق در منطقه قرار بر این است به عنوان یک پایگاه آموزشی عمل کنیم و در هر دوره با عقد قرارداد همکاری با کشورهای منطقه به آموزش رشته نجات غریق و غواصی بپردازیم. به همین خاطر در اولین دوره رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق افغانستان با هیات همراه هفته آینده به ایران می‌آیند و در این دوره آموزشی حضور پیدا خواهند کرد. بعد از افغانستان این دوره‌های آموزشی برای پاکستان، ترکمنستان و امارات نیز برگزار می‌شود.

نوری در پایان اظهار کرد: با توجه به این که فدراسیون جهانی مسئولیت گسترش و توسعه نجات غریق در کشورهای اطراف و منطقه را به ایران سپرده تلاش بر این است این کشورها را ابتدا عضو فدراسیون جهانی کنیم و سپس در جهت پیشرفت و توسعه رشته نجات غریق در منطقه گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید