امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 438930 |
تاریخ انتشار : 05 خرداد 1400 - 15:03 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر حکم دادگاه قدس درباره تخلیه منازل فلسطینی‌ها در محله بطن الهوی در قدس شرقی به وقت دیگری موکول شد. به گزارش صلح خبر، به نقل از شبکه خبری الجزیره، درحالی که ۸۶ خانواده فلسطینی در شهرک “سلوان” در قدس شرقی منتظر حکم دادگاه مرکزی قدس درباره درخواستشان برای […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

حکم دادگاه قدس درباره تخلیه منازل فلسطینی‌ها در محله بطن الهوی در قدس شرقی به وقت دیگری موکول شد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از شبکه خبری الجزیره، درحالی که ۸۶ خانواده فلسطینی در شهرک “سلوان” در قدس شرقی منتظر حکم دادگاه مرکزی قدس درباره درخواستشان برای ازسرگیری حکم تخلیه ۱۰۰ منزل در محله بطن الهوی بودند، منابع اعلام کردند که دادگاه حکم را به وقت دیگری موکول کرد.

همزمان نیروهای رژیم صهیونیستی از صبح امروز تجهیزات نظامی را در اطراف دادگاه مستقر کردند. ساکنان نیز چادری را در این محله برپا کردند و از ملت فلسطین خواستند به آن‌ها کمک کنند تا مانع اجرای سناریوی یهودی سازی این محله مثل محله شیخ جراح شوند.

مقامات رژیم صهیونیستی اخیرا حکم تخلیه ساکنان محله بطن الهوی را با این بهانه که “اراضی که این خانه‌ها متعلق به یهودی‌ها است” صادر کردند.

حکم دادگاه قدس درباره تخلیه منازل فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح موجب اعتراضات گسترده‌ای شد که به درگیری‌ها در مسجد الاقصی و جنگ ۱۱ روزه غزه با رژیم صهیونیستی منجر شد.

همچنین نیروهای پلیس رژیم صیونیستی امروز به طرز وحشیانه‌ای فلسطینیانی را که مقابل دادگاه مرکزی قدس اشغالی تجمع کرده بودند، مورد حمله و ضرب و شتم قرار دادند.

شمار زیادی از فلسطینیان امروز همزمان با برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده تخلیه خانه‌های شماری از فلسطینیان ساکن محله بطن الهوی مقابل دادگاه مرکزی قدس تجمع کرده بودند که اینگونه با حمله وحشیانه نظامیان اسرائیلی مواجه شدند.

از سوی دیگر نیروهای رژیم صهیونیستی به چندین منزل در شهر البیره یورش بردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید