امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 513407 |
تاریخ انتشار : 08 مرداد 1402 - 15:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل نساجی می‌گوید مجلس باید بودجه‌ای را برای صدا و سیما در نظر بگیرد که بتواند حق پخش تیم‌ها را بدهد. به گزارش صلح خبر، صادق درودگر، مدیرعامل نساجی در حاشیه مراسم اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها عنوان کرد: تیم‌هایی که مجوز حرفه‌ای نداشته باشند، به صورت کلی از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد و […]

مدیرعامل نساجی می‌گوید مجلس باید بودجه‌ای را برای صدا و سیما در نظر بگیرد که بتواند حق پخش تیم‌ها را بدهد.

به گزارش صلح خبر، صادق درودگر، مدیرعامل نساجی در حاشیه مراسم اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها عنوان کرد: تیم‌هایی که مجوز حرفه‌ای نداشته باشند، به صورت کلی از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد و لیگ ما هم، لیگ حرفه‌ای نخواهد بود. همچنین کمیته تلفیق مجلس در حال نوشتن برنامه هفتم بودجه است، باید محبت کند برای فوتبال و خدماتی که ارائه می‌کند، بودجه‌ای را به صدا و سیما تعلق دهد که حق پخش باشگاه‌ها را پرداخت کند. فوتبال ما به صورت کلی ورشکسته است و هیچ درآمد ثابتی ندارد. بودجه‌ای که به باشگاه‌ها تعلق گرفته یا بودجه اسپانسری است یا بودجه ارکان‌های دولتی. این در آینده فوتبال ما را از حضور در میدان‌های بین‌المللی محروم خواهد کرد.

وی ادامه داد: از شخص آقای قالیباف می‌خواهم اقدام عاجلی را در این راستا انجام دهند. باشگاه‌های ما هم قرار شد به غیر از این صورت جلسه، نامه‌هایی را برای مجلس شورای اسلامی و فدراسیون فوتبال ارسال کنند که به سرعت در این زمینه کمک کنند. من این هشدار را می‌دهم که خطر برای فوتبال ما وجود دارد. مقداری به باشگاه‌ها، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش جوانان بستگی دارد که آن‌ها باید لایحه‌ای را به مجلس ارائه کنند. من فکر می‌کنم این موضوع مهم است و وزیر باید در این موضوع باید به ما کمک کنند تا در مقابل عربستانی که النصر آن رونالدو را می‌آورد، قد علم کنیم. کشور ما از نظر فوتبال همیشه جایگاهی داشته که تیم دومش در آسیا اول می‌شده و الآن باشگاه‌های ما در خطر هستند. استقلال و پاس در چه سالی قهرمان شدند و بعد از آن دیگر ندیدیم. اگر تیم امید ما، ۴۰ سال است که به المپیک نرفته، به این دلیل است که فوتبال ما مریضی اقتصادی، مریضی برنامه‌ریزی، مریضی ساختار و زیرساخت دارد و مجلس شورای اسلامی باید حق فوتبال را به آن برگرداند.

درودگر در پاسخ به سوال صلح خبر مبنی برآورد حق پخش تلوزیونی برای لیگ برتر عنوان کرد: ما مبلغی را پیش‌بینی نکردیم و AFC و فیفا آن را ارزیابی و اعلام کردند که حدود ۴۵۰ میلیون یورو ارزش لیگ برتر برای حق پخش است. ما این پول را نخواستیم اما چیزی که برای کشور امکان‌پذیر و منطقی است را در نظر بگیرند؛ عددی که فوتبال را درمان می‌کند و در کارگروهی آن را بررسی کنند. ما هم در تلاش هستیم تا جلسه مشترکی با کمیته تلفیق مجلس بگذاریم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید