امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 146895 |
تاریخ انتشار : 09 اردیبهشت 1396 - 7:24 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

درس‌ بزرگ ریاست‌جمهوری برای ترامپ درس‌ بزرگ ریاست‌جمهوری برای ترامپ به گزارش مجله بین الملل پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش صلح خبر؛ اگر بخواهیم ۱۰۰روز اول حضور ترامپ در قدرت را مرور کنیم، موارد آنقدر زیاد است که نمی‌دانم از کجا آغاز کنم. تعداد وعده‌هاي عملي‌نشده‌اش بسيار است اما فارغ از اين وعده‌ها، قوانين بسياري است كه […]

درس‌ بزرگ ریاست‌جمهوری برای ترامپ

درس‌ بزرگ ریاست‌جمهوری برای ترامپ به گزارش مجله بین الملل پایگاه صلح خبر ؛

درس‌ بزرگ ریاست‌جمهوری برای ترامپ

به گزارش صلح خبر؛ اگر بخواهیم ۱۰۰روز اول حضور ترامپ در قدرت را مرور کنیم، موارد آنقدر زیاد است که نمی‌دانم از کجا آغاز کنم.

تعداد وعده‌هاي عملي‌نشده‌اش بسيار است اما فارغ از اين وعده‌ها، قوانين بسياري است كه به محض حضور او در كاخ سفيد لغو شده است. هيچگاه در تاريخ سياسي آمريكا سابقه نداشته رئيس‌جمهوري به اين سرعت همه‌‌چيز را وارونه كند. ترامپ با توافقنامه‌هاي بين‌المللي هم سر ناسازگاري دارد. او نفتا را «بدترين توافق آمريكا» خوانده، چين را «بزرگ‌ترين سوء‌استفاده‌كننده از آمريكا» ناميده و ناتو را «منسوخ». اندكي بعد همه اين حرف‌ها را پس گرفت. ترامپ از همان روز اولي كه وارد كاخ سفيد شد، دائما تغيير موضع داد؛

در زمينه مسائل داخلي و خارجي. جداي از عملكرد 100روزه ترامپ، درس مهمي كه ترامپ و هوادارانش طي اين مدت گرفته‌اند، اين است كه اداره دولت آنقدرها هم راحت نيست. بسياري مي‌گفتند كه او خارج از سيستم است و تجربياتش در زمينه تجارت را وارد مديريت كشور مي‌كند و مي‌تواند موفق باشد.

اين 100روز نشان داد كه حتي اگر ترامپ را تاجر موفقي بدانيم، لزوما نمي‌تواند رئيس‌جمهور موفقي هم باشد. دستورهاي اجرايي كه با حكم دادگاه متوقف شده، لايحه‌هايي كه در كنگره رأي نياورده و سازمان‌هايي كه هنوز بدون مسئول باقي مانده، نشان مي‌دهد اداره كشور با اداره يك شركت ساخت‌وساز بزرگ بسيار متفاوت است.

  • ستون نويس واشنگتن پست

منبع:همشهری آنلاین

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید