امروز: پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 23 ذو القعدة 1445 | 2024-05-30
کد خبر: 131718 |
تاریخ انتشار : 12 بهمن 1395 - 0:59 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ درخواستی که باعث نگرانی وزیر راه احمدی‌نژاد می‌شد /استیضاحی که خوشحال کننده بود احمد خرم در گفت وگو در بخشی از گفتگوی تفصیلی خود با خبرآنلاین، {اینجا} در پاسخ به این سوال که آیا در دولت نهم، دهم و یازدهم پیش آمد که از شما دعوت یا نظرخواهی کنند […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

درخواستی که باعث نگرانی وزیر راه احمدی‌نژاد می‌شد /استیضاحی که خوشحال کننده بود

احمد خرم در گفت وگو در بخشی از گفتگوی تفصیلی خود با خبرآنلاین، {اینجا} در پاسخ به این سوال که آیا در دولت نهم، دهم و یازدهم پیش آمد که از شما دعوت یا نظرخواهی کنند یا شده که برخوردی اتفاقی با وزرای راه این دولت داشته باشید و به آن ها توصیه‌ای کرده باشید؟گفت: در دولت نهم و دهم حتی یک درخواست هم وجود نداشت و هر وقت ما خودمان درخواست می دادیم که به وزارتخانه برویم، وزیر نگران می شد. در دولت یازدهم من خودم درخواست یک جلسه دیدار را با وزیر راه و شهرسازی دادم و بعد از آن هم دیگر هیچ درخواست مشورتی برای من فرستاده نشد. کلا دولتمردان ما فکر می کنند که خودشان همه چیز را می دانند و نیاز به مشورت ندارند.

وزیر دولت اصلاحات درباره اینکه آیا علاقه ای به نشستن دوباره بر صندلی وزارت دارد، گفت: خیر من بعد از دوران وزارتم دیگر هیچ علاقه ای به وزارت نداشتم. همان اول هم آقای خاتمی به من نگفته بود که می خواهد من را به عنوان وزیر معرفی کند و بدون صحبت کردن با من، من را برای رای اعتماد به مجلس معرفی کرد. وقتی استیضاحم رای آورد خیلی خوشحال شدم. پدرم آن موقع زنده بود، به من زنگ زد و گفت هیچ ناراحت نباش من تمام نطق ها را گوش دادم و هیچ جمله محکمه پسندی پیدا نکردم. من هم به پدرم گفتم که خوشحالم که هیچ چیزی به من نتوانستند بچسبانند. بعد از فردای استیضاح پرونده ای ساختند و به قوه قضاییه فرستادند و پس از گذشت 4 ماه از استیضاح قاضی در گزارشی که به رییس قوه داد گفت که هیچ تخلف و سوء استفاده ای نبود وگرنه من آن را پیدا کرده بودم. و در انهای گزارش گفته بود که نمی دانم چطور می خواهید از این ظلمی که به این شخص شده رفع ظلم و اعاده حیثیت کنید.

29219

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید