امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 341642 |
تاریخ انتشار : 23 بهمن 1398 - 16:06 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر مجتبی ایزدی به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو منصوب شد. به گزارش صلح خبر به نقل از کمیته اطلاع رسانی پانزدهمین جشنواره رادیو، طی حکمی از سوی معاون صدا، مجتبی ایزدی به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو منصوب شد. در متن حکم معاون صدا آمده […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

مجتبی ایزدی به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو منصوب شد.

به گزارش صلح خبر به نقل از کمیته اطلاع رسانی پانزدهمین جشنواره رادیو، طی حکمی از سوی معاون صدا، مجتبی ایزدی به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو منصوب شد.

در متن حکم معاون صدا آمده است:

«جناب آقای دکتر مجتبی ایزدی
نظر به مراتب تعهد، دانش و تجربیات جنابعالی و با عنایت به اهمیت اثرگذاری جشنواره بین المللی رادیو بر مخاطبان و برنامه سازان به موجب این حکم به عنوان «دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو» منصوب می شوید.

انتظار می رود با بهره مندی از تجربیات ارزشمند چهارده دوره برگزاری این جشنواره و به منظور دستیابی به کیفیتی افزون تر در این دوره، ضمن همکاری با کلیه مدیران محترم شبکه‌ها و مدیران محترم ستادی در انجام وظایف محوله، و به ویژه موارد ذیل اهتمام و تلاش لازم را به کار گیرید:

۱- برگزاری جلسات مستمر با رؤسای کمیته ها به منظور ارتقاء عملکرد و هماهنگی فعالیت های آنان.

۲- تسهیل امکان حضور تمامی علاقمندان و داوطلبان شرکت در جشنواره پانزدهم در بخشهای داخلی، ویژه، مردمی و بین الملل برطبق آیین نامه ابلاغ شده.

٣- توجه ویژه به برگزاری بخش مردمی جشنواره با تبلیغات موثر و آموزش از طریق رسانه ها و فضای مجازی جهت ارتقاء سطح مخاطب به مخاطب مؤثر و مولد.

۴- برگزاری شایسته مراسم افتتاحیه و اختتامیه با توجه به حضور میهمانان خارجی و داخلی و مسئولان عالی رتبه کشوری در شأن رسانه ملی

۵- برقراری ارتباط مؤثر و مستمر با دیگر بخش های سازمان جهت برگزاری شایسته جشنواره پانزدهم.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید