امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 127271 |
تاریخ انتشار : 11 دی 1395 - 20:57 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله محیط زیست پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش ایسنا،  اخبار اجتماعی ایسنا در روز شنبه 50 خبر را منتشر کرده است. در سرویس شهری ایسنا، می‌توان به اخباری چون احتمال بررسی رفتن مسجدجامعی از شورای شهر در جلسه فردا که درآن سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلب‌های شورای شهر تهران از احتمال بررسی رفتن مسجدجامعی از شورای شهر در […]

به گزارش مجله محیط زیست پایگاه صلح خبر ؛

به گزارش ایسنا،  اخبار اجتماعی ایسنا در روز شنبه 50 خبر را منتشر کرده است.

در سرویس شهری ایسنا، می‌توان به اخباری چون احتمال بررسی رفتن مسجدجامعی از شورای شهر در جلسه فردا که درآن سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلب‌های شورای شهر تهران از احتمال بررسی رفتن مسجدجامعی از شورای شهر در جلسه فردا صبح این فراکسیون خبر داده است و واکنش حافظی به توییت‌ها و هشتگ‌های اخیرشکه در آن رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران درخصوص توییت‌های اخیرش توضیحاتی ارائه کرده است، اشاره کرد همچنین در خبرفردا مدارس تهران تعطیل نیست معاون عمرانی استانداری تهران با تاکید بر عدم افزایش شاخص کیفیت هوای تهران از تعطیل نبودن مدارس تهران سخن گفته است. در خبر بررسی ابعاد مختلف جابه‌جایی نمایشگاه سئول از تهران نیز نایب رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران به تشریح ابعاد مختلف جابه‌جایی و یا تعطیلی نمایشگاه سئول پرداخته است در این سرویس خبری چونجزییات تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین اعلام شد   در خصوص تشریح مراحل تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء الدین منتشر شده است.

در سرویس سلامت نیز واکنش وزیر بهداشت به انتقاداتی درباره واگذاری مراکز دیالیز به بخش خصوصی وهفت خوان کودکان “ای بی” برای حضور در مدرسه از پربازدیدترین اخباراین سرویس هستند که درآنها به موضوعاتی چون سخنان وزیر بهداشت در واکنش به برخی انتقادات نسبت به واگذاری بخش‌های دیالیز به بخش خصوصی وبیماران “ای بی” حق تحصیل دارند؟، اشاره شده است.

 از پربازدیدترین اخبار درسرویس خانواده  می‌توان به خبر پذیرش 37 معتاد و گورخواب در مرکز اخوان/ برخی کارتن‌خوابها گورخوابی را ترجیح می‌دهند، که درآن رییس مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور ضمن اشاره به انتشار تصاویر گورخواب‌های گورستان نصیرآباد شهریار، گورخوابی را مساله جدیدی ندانست اشاره کرد که مجید رضازاده عنوان کرده است: این موضوع به دلایل متعدد بیش از حد رسانه‌ای شد، البته تسویه حساب‌های سیاسی پشت سر آن وجود داشت این در حالیست که سیاسی کردن مسائل اجتماعی بیشترین آسیب را به همان گروه آسیب دیده وارد می‌کند. همچنین  می‌توان به خبر امکان ثبت نام وام و سفرهای بازنشستگان از طریق دفاتر پیشخوان دولت، که درآن به ارائه چهار خدمت صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان اعم از چاپ حکم بازنشستگی و فیش حقوقی بازنشستگان و موظفین، صدور کارت منزلت و پاسخ به استعلامات مربوط به دریافت حقوق آنها از تیرماه امسال به دفاتر پیشخوان دولت سپرده شد و حالا قرار است ۱۴ خدمت دیگر نیز به این فهرست افزوده شود، اشاره کرد.

در ادامه نیز این سرویس به انتشار خبری چون اهتزاز پرچم پایتخت جوانان جهان اسلام بر فراز آرامگاه حافظ پرداخته است که درآن معاون فرهنگی و امور جوانان استان فارس از افتتاحیه دومین پایتخت جوانان در روزهای نوزدهم و بیستم دی ماه سال جاری خبر داده است.

همچنین سیمای “زن” در کتب درسی بررسی می‌شود از اخبار سرویس آموزش و پرورش می‌باشد که در آن به پیشنهاد کارشناسان در خصوص “نقش و سیمای مطلوب زن در کتب درسی” که در هیچ یک از کتابهای دوره‌های مختلف تحصیلی به آنها اشاره نشده است، پرداخته است.

سرویس محیط زیست نیز  در گفت و گویی با  ایده‌پرداز “سه‌شنبه‌های بدون خودرو” به  پرداخت تسهیلات برای برقی کردن موتورهای بنزینی اشاره کرده و با بیان گام مثبت شهر اراک برای بهبود وضعیت حمل و نقل پاک و سفرهای سبز ، خاطر نشان کرده است که استان مرکزی برای اجرای این طرح از سوی وزارت کشور انتخاب شده است.

از پربازدیدترین اخبارسرویس حوادث وانتظامی ایسنا نیز  می‌توان به کاهش ۲۲ درصدی فرار از خدمت که درآن رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح از کاهش ۲۲ درصدی جرم فرار از خدمت خبر داده است، اشاره کرد. همچنین تعامل فرماندهان با زیر مجموعه تخلفات را کاهش می‌دهد  که درآن رییس پلیس کشور با بیان اینکه نوع تعامل فرماندهان با زیر مجموعه تخلفات را کاهش می‌دهد،از  عدم فرار از خدمت به دلیل برخورد مناسب فرمانده در یکی از استان ها سخن گفته، از دیگر اخبار این سرویس است.

پربازدیدترین اخبار اجتماعی روز شنبه به شرح زیر می باشد:

خداحافظی پارکبان‌ها با خیابانهای شهر/ قراردادی که یک سال پیش فسخ شد

امکان ثبت نام وام و سفرهای بازنشستگان از طریق دفاتر پیشخوان دولت

هفت خوان کودکان “ای بی” برای حضور در مدرسه

پذیرش 37 معتاد و گورخواب در مرکز اخوان

آلودگی هوای تهران ادامه‌ دارد/ هوا برای گروه‌های حساس ناسالم

انتهای پیام

This article passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Recommended article: The Guardian’s Summary of Julian Assange’s Interview Went Viral and Was Completely False.

ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید