امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 239597 |
تاریخ انتشار : 10 شهریور 1397 - 15:43 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر خودروهای مورد توجه ستارگان مشهور جهان سایت اخبار خودرو​: همه‏ چیز در دنیای افراد مشهور و سلبریتی ‏ها خاص است و سبک زندگی و امکانات رفاهی زندگی آنها با مردم عادی فرق دارد. این سلبریتی ‏ها که هنرپیشه ها، ورزشکاران، خوانندگان و چهره‏ های سرشناس دنیا هستند، به امکانات […]

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر

خودروهای مورد توجه ستارگان مشهور جهان

سایت اخبار خودرو​: همه‏ چیز در دنیای افراد مشهور و سلبریتی ‏ها خاص است و سبک زندگی و امکانات رفاهی زندگی آنها با مردم عادی فرق دارد. این سلبریتی ‏ها که هنرپیشه ها، ورزشکاران، خوانندگان و چهره‏ های سرشناس دنیا هستند، به امکانات حمل ‏و‏نقلی شخصی ازجمله جت، کشتی و خودروهای خاص و گران علاقه دارند تاجایی‏که برخی از آنها به داشتن کلکسیون خودرویی مشهور هستند. برخی سلبریتی‌ها برای جلب ‏توجه و اعتبار بیشتر سراغ آخرین خودروهای فوق گران و خاص می‏روند و از بین همه خودرو‏های لوکس در جهان بعضی از آنها بیشتر مورد‏توجه این افراد قرار دارند، از این جهت این خودروها دارای ارزش افزوده و برند قوی‏تری در میان سایر خودروها هستند.

در این گزارش به آخرین خودروهای موردتوجه سلبریتی‏ ها می ‏پردازیم.

مرسدس بنز جی‏ کلاس

خودروهای مورد توجه ستارگان مشهور جهان

این خودروی شاسی‏ بلند و زیبا  طرفداران بسیاری در بین ستاره ‏های پاپ دارد. البته سیلوستر استالونه بازیگر معروف فیلم‏های اکشن یکی از کسانی است که به داشتن مرسدس بنز جی ‏کلاس افتخار می‏ کند. قیمت این خودرو از  110هزاردلار شروع می‏شود و تا 140هزاردلار برای مدل جی 63 بالا می‏رود.


 تسلا مدل اس

خودروهای مورد توجه ستارگان مشهور جهان

تسلا مدل اس به ‏ویژه برای ستارگانی که ادعای حفاظت از محیط‏ زیست دارند یا جزو فعالان محیط ‏زیست هستند، یک انتخاب مناسب است. فهرست سلبریتی‏ هایی که از این خودروهای الکتریکی با قیمت کمتر از 100هزاردلار دارند، عملا بی‏ پایان است!


 فراری لافراری

خودروهای مورد توجه ستارگان مشهور جهان

این خودرو سریع با نام لوئیز همیلتون، راننده معروف انگلیسی مسابقات فرمول‏یک پیوند خورده است اما چهره ‏هایی مانند جاستین بیبر بازیگر و خواننده و گوردون رامزی آشپز و صاحب چند رستوران و شخصیت تلویزیونی از این خودروی گران استفاده می‏کنند. این خودرو یک مدل سوپر‏اسپرت است.


بنتلی جی تی

خودروهای مورد توجه ستارگان مشهور جهان

بنتلی جی ‏تی خودروی موردعلاقه ستاره ‏های موسیقی جهان است و هر تازه‏ کار در این بخش از هنر، با آرزوی داشتن این خودرو پا به این عرصه گذاشته است. بنتلی سریع‏ترین و لوکس ‏ترین خودروهای جهان است و قیمت آن از 200هزاردلار شروع می‏شود و به 300هزاردلار برای مدل‏های بالاتر هم می‏رسد.


لندروور-رنجروور

خودروهای مورد توجه ستارگان مشهور جهان

این خودرو برای بیشتر ستارگان جهان یک انتخاب دوست‏ داشتنی و لذت ‏بخش است. قیمت این SUV  از حدود 85هزاردلار شروع می‏شود و تا 130هزاردلار برای مدل‏های سوپرشارژر بالا می‏رود.


لامبورگینی اونتادور

خودروهای مورد توجه ستارگان مشهور جهان

لامبورگینی اونتادور هم رانندگان مشهوری به خود دیده است و در بین ستاره ‏های هالیوود وفاداران بسیاری دارد. البته قیمت آن چندان بالا نیست و معمولا برای مدل LP700  به بالا از  400 تا 550 هزاردلار پرداخت می‏ شود.


پورشه 911

خودروهای مورد توجه ستارگان مشهور جهان

پورشه خودروی مورد علاقه جیمز دین، ستاره فقید سینمای جهان است. البته پورشه در بین بسیاری از سلبریتی‏ های دیگر جهان هم طرفدار داشته است اما به‏ طور قطع هیچکدام آنها به اندازه جیمز دین مشهور نبوده ‏اند.


رولزرویس فانتوم​

خودروهای مورد توجه ستارگان مشهور جهان

این خودرو یادآور عصر طلایی هالیوود است. در‏ آن دوره فانتوم در همه خیابان‏های شهر لس ‏آنجلس دیده می‏شد. ضمن اینکه 471هزاردلار، قیمت ارزانی برای این خودرو نیست که البته باتوجه به ارزش نمادین این خودرو بسیاری از سلبریتی‏ ها حاضر هستند این مبلغ را پرداخت کنند.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید