امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 120617 |
تاریخ انتشار : 19 آبان 1395 - 15:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ بهروز بنیادی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: بیش از ۱۷۰ نماینده دور دهم از طریق لیست امید وارد مجلس شدند اما هدف ما از ابتدا اصلاح‌طلبی صرف نبود و محور مدیریت آقای عارف هم اینطور نبود که صرفا اصلاح‌طلبان در دایره […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

بهروز بنیادی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: بیش از ۱۷۰ نماینده دور دهم از طریق لیست امید وارد مجلس شدند اما هدف ما از ابتدا اصلاح‌طلبی صرف نبود و محور مدیریت آقای عارف هم اینطور نبود که صرفا اصلاح‌طلبان در دایره مشخصی قرار گیرند بلکه از ابتدا قرار بود این چتر باز بماند و همین کمک کرد که ما بتوانیم اهداف خود را با وزانت و متانت پیش ببریم.

وی با بیان اینکه اعضای فراکسیون مستقلین مجلس در جریان انتخاب رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت نشان دادند واقعا مستقل هستند، افزود: من به آنها تبریک می‌گویم که توانستند هویت خود را حفظ کنند و آنچه تشخیص خودشان بود انجام دادند. البته رایزنی‌های زیادی انجام شد اما من معتقدم اعضای فراکسیون مستقلین افراد شایسته‌ای هستند که حریت خود را حفظ کردند و با رای‌شان به وزرای پیشنهادی نشان دادند به دنبال گره‌گشایی از کار ملت هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره تعامل بین دولت و فراکسیون امید نیز اظهار کرد: ممکن است تفکری وجود داشته باشد که اگر افرادی با یکدیگر همفکر هستند خیال‌شان از بابت هم راحت است لذا یکدیگر را رها می‌کنند. دولت هم با این نگاه که با ما هماهنگ است  به فکر جمع‌آوری رای از گروه مقابل بود و این تاکتیکی اشتباه از سوی دولت بود اما حالا دولت متوجه شده اگر بخواهد به موفقیتی دست پیدا کند باید ارتباط بیشتری با فراکسیون امید داشته باشد.

بنیادی با اشاره به دیدار اعضای هیات رییسه فراکسیون امید با رییس‌جمهور بیان کرد: در این جلسه مقرر شد افرادی مامور ارتباط مستقیم بین دولت و فراکسیون باشند تا بتوانیم از این طریق مطالبات خود را به دولت منتقل کنیم. به هر حال ما خواستار گسترش تداوم ارتباط دولت با نمایندگان به ویژه اعضای فراکسیون امید به عنوان طیف همفکر با دولت هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر دولت به صنایع در ماه‌های پایانی فعالیت دولت یازدهم، تاکید کرد: ما باید صنایعی که دچار رکود شده‌اند و یا با ظرفیت خالی و کاهش یافته کار می‌کنند را به خوبی هدایت کنیم و مشکلات بانکی را رفع کنیم. متاسفانه صنایع مجبورند وثیقه ملکی بگذارند و بانک‌ها واحدهای تولیدی را به عنوان وثیقه قبول نمی‌کنند در حالیکه دستور بانک مرکزی این بوده که وثیقه ملکی دریافت نشود.

این نماینده مجلس در پایان گفت: با شتابی که در سیاست خارجی و صادرات وجود دارد فرصت خوبی است که دولت با حمایت مناسب از صنایع تحولی در حوزه اقتصادی به وجود بیاورد و در همین راستا با بانک‌هایی که از قوانین و مقررات تبعیت نمی‌کنند نیز برخورد شود.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید