امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 440702 |
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1400 - 16:11 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر براساس گزارش‌ دیلی میل، به دنبال آنکه یک ایمیل به اشتباه توسط کارمندان انگلیسی به اشتراک گذاشته شد، هویت بیش از ۱۰۰ نیروی ویژه انگلیسی افشا شد؛ ارتش انگلیس از آغاز تحقیقات خبر داد. به گزارش صلح خبر، به نقل از دیلی میل، “فهرست ارتقای درجه سرجوخه به […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

براساس گزارش‌ دیلی میل، به دنبال آنکه یک ایمیل به اشتباه توسط کارمندان انگلیسی به اشتراک گذاشته شد، هویت بیش از ۱۰۰ نیروی ویژه انگلیسی افشا شد؛ ارتش انگلیس از آغاز تحقیقات خبر داد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از دیلی میل، “فهرست ارتقای درجه سرجوخه به گروهبانی” به طور تصادفی برای صدها مقام‌ به ویژه چهارده سرباز سرویس هوایی ویژه (SAS)، پنج عضو هنگ ویژه شناسایی (SRR)، چهار نیروی سرویس قایقرانی ویژه (SBS) و ۳۹ چترباز از گروه پشتیبانی ویژه نیروها (SFSG) ارسال شد.   

این ایمیل همچنین حاوی اسامی چهل تن از ماموران اطلاعاتی فوق حساس و سازمان‌دهندگان ارتباطی انگلیس بوده و حتی نام یکی از عوامل متعلق به اسکادران ای. در آن دیده می‌شود که از محرمانه‌ترین یگان‌های اطلاعاتی ارتش انگلیس است.

یک منبع به دیلی میل گفت: این ایمیل اصلا نباید در اختیار پرسنل فاقد شرایط قرار می‌گرفت چون به همین راحتی می‌تواند در دستان افراد اشتباه قرار گیرد. تبعات آن می‌تواند مرگبار باشد.

وزارت دفاع انگلیس درباره این خطای امنیتی اعلام کرد: جزئیات این درز اطلاعات در دست بررسی است و اظهارنظر بیشتر نامناسب است.

این اسناد شامل هویت عواملی از یگان‌های مختلف بوده و در برخی موارد هویت این افراد چنان مخفی بوده که دولت انگلیس تلاش می‌کرده به وجود آنها اشاره‌ای نداشته باشد.

انتهای پیام  

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید