امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 524658 |
تاریخ انتشار : 09 آبان 1402 - 20:19 | ارسال توسط :
0
5
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مرکزی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت:۱۸۰ هکتار اراضی دارای معارض و مشکلات حقوقی از اراضی الحاقی شهر مهاجران خارج شد. حمید انعامی، ۹ آبان در حاشیه جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان مرکزی در گفت‌وگو با صلح خبر اظهار کرد: این کارگروه، مهم‌ترین […]

صلح خبر/مرکزی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت:۱۸۰ هکتار اراضی دارای معارض و مشکلات حقوقی از اراضی الحاقی شهر مهاجران خارج شد.

حمید انعامی، ۹ آبان در حاشیه جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان مرکزی در گفت‌وگو با صلح خبر اظهار کرد: این کارگروه، مهم‌ترین کارگروه اخذ مجوزهای کارهای زیربنایی و کارآفرینی است و در رابطه با صدور یا تمدید مجوز مجموعه‌های مرتبط با اشتغال و کارآفرینی تصمیم‌گیری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه در جلسه امروز، ۱۷ دستور کار مورد بررسی قرار گرفت افزود: از این تعداد، ۹ دستور مصوب شد و مابقی رد شد. از جمله مصوبات این جلسه صدور مجوز ۱۵۰۰ متر مربع زمین برای احداث واحد آتش نشانی در روستای رباط میل بود.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۸۰ هکتار از اراضی دارای معارض و مشکلات حقوقی در شهر مهاجران و ۱۱ هکتار از اراضی دارای معارض و مشکلات حقوقی در شهر کمیجان از محدوده الحاقی خارج‌ شد.

به گزارش صلح خبر، در این جلسه در رابطه با صدور مجوز جهت ساخت مجتمع خدماتی رفاهی محور اراک شمس آباد، احداث کارگاه صنعتی در حوالی روستای دهلق، احداث کارخانه بسته بندی حبوبات و غلات شهر کارچان، احداث شرکت دانش بنیان میکروارگانیسم‌های مفید، احداث سردخانه برای ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی، احداث هتل گردشگری در روستای رسول آباد، احداث کارخانه کارتن و مقوا در اراک، احداث‌ مرکز عرضه و نگهداری ماهی زنده در اراک، احداث شرکت محصولات وابسته به انگور در نظم آباد، احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، احداث نیروگاه خورشیدی در روستای ایبک آباد و صدور مجوز برای واگذاری زمین به کارگاه‌های‌ صنعتی در ساوه تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید