امروز: شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 9 ذو الحجة 1445 | 2024-06-15
کد خبر: 363217 |
تاریخ انتشار : 19 خرداد 1399 - 18:33 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر در حالی که پیش از این فدراسیون تیراندازی از آغاز اردوهای تیم ملی خبر داده بود اما اکنون گفته شده که فعلا خبری از آغاز اردوهای تیم ملی نیست. به گزارش صلح خبر، بیش از سه ماه است که با گسترش کرونا در ایران ملی‌پوشان تیراندازی خانه نشین شده […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

در حالی که پیش از این فدراسیون تیراندازی از آغاز اردوهای تیم ملی خبر داده بود اما اکنون گفته شده که فعلا خبری از آغاز اردوهای تیم ملی نیست.

به گزارش صلح خبر، بیش از سه ماه است که با گسترش کرونا در ایران ملی‌پوشان تیراندازی خانه نشین شده اند و تمرینات خود را به صورت خشک و از خانه پیگیری می‌کنند. در حالی که مدتی است فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا اجازه فعالیت در رشته‌های انفرادی از جمله تیراندازی را صادر کرده اند اما فدراسیون تیراندازی هنوز قصد برگزاری اردوی متمرکز در تهران را ندارد.
این در حالی است که پیش از این فدراسیون تیراندازی از آغاز اردوهای تیم ملی از ۱۷ خرداد ماه خبر داده بود اما اکنون سخنگوی فدراسیون می‌گوید برای آغاز اردوها هیچ درخواستی از مربیان نداشتیم و فعلا خبری از آغاز اردوهای متمرکز تیم ملی نیست. البته این در حالی است که الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ اوایل خرداد از لزوم آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی سخن گفته بود.

تیراندازی تعداد زیادی ورزشکار المپیکی دارد که باید خود را برای المپیک ۲۰۲۰ آماده کنند. نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده، هانیه رستمیان، مهیار صداقت و جواد فروغی تیراندازان المپیکی ایران هستند. حال باید دید فدراسیون در نهایت چه تصمیمی برای آغاز اردوهای تیم ملی خواهد گرفت.

الهام هاشمی اوایل خرداد ۹۹ با تاکید بر لزوم آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی به صلح خبر گفت: به لطف خدا و با توجه به فداکاری‌های کادر درمان، تلاش مسئو لان مربوطه و رعایت اصول بهداشتی توسط مردم، شیوع کرونا در کشور تا حدی کاهش یافته و وزارت ورزش اجازه شروع تمرینات رشته تیراندازی را نیز صادر کرده است. اکنون به نظر می‌رسد باید اردوهای تیم ملی با رعایت پروتوکل های بهداشتی شروع شود. به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۰ مسابقه ای از طرف فدراسیون جهانی برگزار نخواهد شد اما قطعا باید به روند آماده سازی تیم ملی برای حضور قدرتمند در المپیک ادامه دهیم. به اعتقاد من تمرینات سایر تیراندازان کشور به منظور حضور در انتخابی‌های تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، جام های جهانی، بازی‌های آسیایی و مسابقات مختلف جوانان نیز باید زودتر و  با رعایت اصول بهداشتی شروع شوند.

ناصر رسولی سخنگوی فدراسیون تیراندازی در گفت و گو با صلح خبر، در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی گفت: مدت زیادی است که اعلام کردیم برگزاری اردو با حفظ نکات بهداشتی منعی ندارد و مدتی است که اردوهای تیم ملی هم در بخش تفنگ و هم در بخش تپانچه در حال برگزاری است. ورزشکارانی که در تهران هستند می توانند از مجموعه استفاده کنند. اما برای برگزاری اردوی متمرکز در تهران هیچ درخواستی از مربیان نداشتیم. نیاز است تا مربیان برنامه‌های خود را اعلام کنند و بعد فدراسیون شرایط برگزاری اردو را مهیا کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در سطح دنیا نیز هیچ مسابقه ای برگزار نشده، مربیان هم نمی‌توانند برنامه‌ ریزی کنند. نداشتن مسابقه در سطح بین الملل کار را سخت می کند. ولی باید بدانید که مربیان از روند تمرینی ملی‌پوشان غافل نیستند. عملکرد ملی‌پوشان تهرانی به صورت حضوری و سایر ملی‌پوشان از راه دور بررسی می‌شود. همه تیراندازان تحت تمرین هستند اما فعلا خبری از اردوی متمرکز در تهران نیست.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید