امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 233048 |
تاریخ انتشار : 21 خرداد 1397 - 2:09 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر به گزارش صلح خبر به نقل از رویترز، «حیدر العبادی» روز یکشنبه در واکنش به وقوع آتش سوزی در محل نگهداری از صندوقهای رأی در شهر «بغداد» با اشاره ای صریح به عامدانه بودن این حادثه، آن را توطئه ای با هدف لطمه زدن به فرآیند دموکراتیک در […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

به گزارش صلح خبر به نقل از رویترز، «حیدر العبادی» روز یکشنبه در واکنش به وقوع آتش سوزی در محل نگهداری از صندوقهای رأی در شهر «بغداد» با اشاره ای صریح به عامدانه بودن این حادثه، آن را توطئه ای با هدف لطمه زدن به فرآیند دموکراتیک در عراق خواند.

العبادی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «سوزاندن انبارهای نگهداری از آراء انتخابات… توطئه ای با هدف لطمه زدن به کشور و روند دموکراسی است. ما تمام تدابیر لازم را اتخاذ خواهیم کرد و با تمام کسانی که امنیت کشور و شهروندانمان را به مخاطره افکنده اند، با مشتی آهنین برخورد خواهیم کرد».

گفتنی است که عصر روز یکشنبه، معاون رئیس کمیته امنیتی در شورای استانداری بغداد از وقوع آتش سوزی در  انبارهای متعلق به کمیساریای انتخابات عراق- محل نگهداری آرای رأی دهندگان انتخابات پارلمانی اخیر- خبر داد و اعلام کرد که این آتش سوزی صندوقهای رأی را بلعیده است.

«محمد الربیعی» معاون رئیس این کمیته نیز در اینباره گفت: «آتش سوزی که امروز در پایتخت رخ داد، انبارهای وزارت بازرگانی را طعمه حریق کرده است. این انبارها از سوی کمیساریا از وزارت بازرگانی اجاره شده بود تا صندوق های رأی در آن قرار داده شود. این انبارها تحت تدابیر شدید امنیتی قرار داشتند. صندوق ها طعمه حریق شده و به طور کامل سوختند».

کد خبر 4317767

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید