امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 288859 |
تاریخ انتشار : 02 تیر 1398 - 23:36 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر رهبر جریان حکمت ملی عراق خواهان آن شد که کشورهای جهان جلوی وقوع درگیری در منطقه را بگیرند. به گزارش صلح خبر، سِریل ناون، سفیر آلمان در بغداد به مناسبت پایان مأموریت خود در عراق با حضور در دفتر جریان حکمت ملی این کشور با سید عمار حکیم، […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

رهبر جریان حکمت ملی عراق خواهان آن شد که کشورهای جهان جلوی وقوع درگیری در منطقه را بگیرند.

به گزارش صلح خبر، سِریل ناون، سفیر آلمان در بغداد به مناسبت پایان مأموریت خود در عراق با حضور در دفتر جریان حکمت ملی این کشور با سید عمار حکیم، رئیس این جریان دیدار و در خصوص تازه‌ترین تحولات سیاسی در عرصه داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کرد.‌

حکیم با بیان این که روند امور در عراق مثبت و در راستای نهادینه شدن دموکراسی و دستاوردهای مثبت است، تأکید کرد: گزینه اپوزیسیون سیاسی که جریان حکمت ملی آن را در پیش گرفته است، برای مرحله کنونی عراق، امری ضروری است و گزینه‌ای راهبردی برای سامان‌بخشی به نظام سیاسی و تکمیل ارکان آن به شمار می‌رود.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه ضمن اعلام مجدد مخالفت خود با سیاست تحریم اقتصادی ملت‌ها، از همه کشورهای جهان خواست به مسئولیت خود برای جلوگیری از وقوع درگیری در منطقه خاورمیانه عمل کنند.

حکیم تصریح کرد: تأثیر ناآرامی‌های خاورمیانه تنها منحصر به این منطقه جغرافیایی نبوده و همه جهان با پیامدهای آن دست به گریبان بوده است. اکنون نیز اگر همگان، خِرد و گفتمان را مبنای کار خویش قرار ندهند، این درد و رنج‌ها ادامه خواهد داشت.

وی در پایان این دیدار، با آرزوی موفقیت برای سفیر آلمان و جانشین بعدی وی در عراق، از همه کسانی که در مرحله مبارزه با داعش در کنار عراق ایستادند و از این کشور حمایت کردند، تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید