امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 222493 |
تاریخ انتشار : 30 بهمن 1396 - 12:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

حمایت فنلاند از فعالیت‌های صلح خبر اوکراین به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛ حمایت فنلاند از فعالیت‌های صلح خبر اوکراین در کنفرانس امنیتی مونیخ توسط رئیس جمهور این کشور اعلام شد. رئيس جمهور نينيستو گفت: فنلاند از فعاليت صلح خبر در شرق اوکراين حمايت خواهد کرد. پرزیدنت نینیتسو Sauli Niinistö روز شنبه در کنفرانس امنیتی مونیخ جنگ اوکراین را […]

حمایت فنلاند از فعالیت‌های صلح خبر اوکراین

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛ حمایت فنلاند از فعالیت‌های صلح خبر اوکراین در کنفرانس امنیتی مونیخ توسط رئیس جمهور این کشور اعلام شد. رئيس جمهور نينيستو گفت: فنلاند از فعاليت صلح خبر در شرق اوکراين حمايت خواهد کرد. پرزیدنت نینیتسو Sauli Niinistö روز شنبه در کنفرانس امنیتی مونیخ جنگ اوکراین را به عنوان بزرگترین مشکل اروپا اعلام کرد.

رئيس جمهور سولي نينيستو گفت: در صورتي كه يك سازمان بين المللي حافظ صلح خبر در شرق منطقه اوکراین با يك وظيفه مشخص تحت نظارت سازمان ملل متحد، شکل بگیرد، فنلاند باید در آن مشاركت داشته باشد. نینیتسو Niinistö در جلسه شنبه در کنفرانس امنیتی بین المللی مونیخ سخنرانی کرد. رئیس جمهور فنلاند گفت: “این بزرگترین مشکل اروپا، در حال حاضر است. اگر نشانه ای از حل مناقشات مطرح شود، فنلاند باید هم در روح و هم در عمل شرکت داشته باشد.”

حمایت فنلاند از فعالیت‌های صلح خبر اوکراین
حمایت فنلاند از فعالیت‌های صلح خبر اوکراین

چندین نماینده در این نشست، پیشنهاداتی برای حل و فصل اختلاف در بخش شرقی اوکراین ارائه کرده اند. سیگمار گابریل، وزیر امور خارجه آلمان، در سخنرانی خود گفت که اگر عملیات صلح خبر در شرق اوکراین به اجرا درآید، تحریم های ضد روسیه می تواند کاهش یابد. همچنین اندرس فوگ راسموسن، دبیر کل اسبق ناتو، می گوید که صلح خبربانان می توانند از کشورهای غیر عضو ناتو جمع آوری شوند و به طور خاص به فنلاند، سوئد و اتریش اشاره نمود.

همچنین نینیتسو Niinistö در پاسخ به سوالی گفت که 20،000 صلح خبربان مورد نیاز ممکن است فقط از تعداد انگشت شماری از کشورها جمع شوند. با این حال، او گفت از تمام تلاش ها در راه حل صلح خبر در شرق اوکراین استقبال می کند.

البته جنس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو، در این رابطه گفته است که او شک دارد که یک راه حل صلح خبر آمیز در هر زمان برای اوکراین، به زودی طراحی شود.

 

سرویس اخبار روز پایگاه صلح خبر

 

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران پایگاه تحلیلی خبری صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید