امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 336110 |
تاریخ انتشار : 28 دی 1398 - 16:07 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر نخستین “رویداد ارائه نیازهای فناورانه معدن و صنایع معدنی” با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت و همزمان با “دومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین” در این حوزه برگزار می‌شود. به گزارش صلح خبر، اولین رویداد ارائه نیازهای فناورانه معدن و صنایع معدنی از تاریخ ۵ تا […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

نخستین “رویداد ارائه نیازهای فناورانه معدن و صنایع معدنی” با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت و همزمان با “دومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین” در این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش صلح خبر، اولین رویداد ارائه نیازهای فناورانه معدن و صنایع معدنی از تاریخ ۵ تا ۷ بهمن ماه به مدت سه روز در دانشگاه تهران و صندوق نوآوری و شکوفایی در سه بخش مسابقه ایده‌های ارزش‌آفرین، نمایشگاه توانمندی شرکت‌های دانش‌ بنیان و پنل ارائه نیازهای فناورانه شرکت‌های بزرگ و صنعتی حوزه معدن و صنایع معدنی برگزار خواهد شد.

«ارائه نیازهای فناورانه شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ» یکی از پنل‌های اصلی این رویداد خواهد بود. در کنار این پنل اصلی، نشست‌های B2B نیز برگزار می‌شود.

«افزایش سهم اقتصاد دانش‌بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی»، «تهییج و ترغیب فناوران و نوآوران دانشگاه و صنعت به ایده‌پردازی»، «ارائه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و بهره‌مندی از ظرفیت آنها»، «جستجو و تجمیع نیازهای فناورانه بخش معدن و صنایع معدن و ارائه راه‌های نوآورانه»، «ترغیب به نهادسازی در تامین منابع مالی ایده‌های معدن و صنایع معدنی»، «بهره‌گیری از ظرفیت‌های حمایتی موجود در دستگاه‌های اجرایی مرتبط» و «همگرایی و همنشینی ستاره ها چندسویه اقتصاد دانش‌بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی» از جمله اهداف برپایی این رویداد محسوب می‌شوند.

«مبانی و فناوری‌های نوین معدن»، « مدیریت انرژی و آب در حوزه معدن و صنایع معدنی»، «مدیریت و بازاریابی»، «کاربردهای جدید مواد معدنی و محصولات حوزه معدن»، «فناوری نوین حوزه معدن و صنایع معدنی»، «مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست» و «مدیریت باطله معدن و پسماند» از جمله محورهای  این رویداد هستند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید