امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 280607 |
تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1398 - 14:59 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان قدس عباسی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران حضور یافت. به گزارش صلح خبر، این دوره از نمایشگاه به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و با شعار (قرآن مفهوم زندگی است) در مصلای امام خمینی (ره) […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان قدس عباسی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران حضور یافت.

به گزارش صلح خبر، این دوره از نمایشگاه به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و با شعار (قرآن مفهوم زندگی است) در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه که تا ۲۴ ماه می ۲۰۱۹(۳ خرداد ۹۸) ادامه دارد، سیصد مؤسسه از هجده کشور جهان شرکت کرده‌اند.

در غرفه آستان قدس عباسی دهها کتاب، آثار قرآنی و مجلات با موضوع میراث که توسط بخش امور معارف اسلامی و انسانی و مراکز آن در استان‌های عراق منتشر شده اند، عرضه می‌گردد.

غرفه آستان قدس عباسی از نخستین روز افتتاح نمایشگاه با استقبال گسترده‌ای از سوی علاقه مندان و شخصیت‌های رسمی روبه رو شده است بطوری که عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی زاده، معاون وزیر فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در امور قرآن و عترت و رئیس این دوره از نمایشگاه، سردار اشتری، رئیس پلیس ایران و دیگر مسئولان از آن بازدید کردند و حضور چشمگیر آستان قدس عباسی در نمایشگاه را ستودند.

آستان قدس عباسی در سالهای گذشته ضمن مشارکت در این نمایشگاه توانست در زمینه سازماندهی، عرضه و استقبال از غرفه، جوایزی را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید